Formuła 1 » Aktualności F1 » GP Singapuru: Opony różnią się aż o 2.5 sekundy na okrążeniu
GP Singapuru: Opony różnią się aż o 2.5 sekundy na okrążeniu
2014-09-19 - G. Filiks Tagi: Singapur, Formuła 1, Opony, Grand Prix, Marina Bay
Pirelli spodziewa się bałaganu ze strategiami w wyścigu Formuły 1 o GP Singapuru po tym, jak przywiezione na nocną rundę mieszanki opon okazały się diametralnie różnić od siebie osiągami.
Włoski producent dostarczył na uliczny tor Marina Bay rodzaje ogumienia sąsiadujące ze sobą - supermiękkie i miękkie, ale piątkowe treningi pokazały, że różnica między nimi wynosi tutaj średnio aż 2.5 sekundy na okrążeniu. Pirelli przyznało, iż nie brało pod uwagę takiej przepaści.
„Różnica jest większa niż oczekiwaliśmy". - powiedział serwisowi Autosport dyrektor działu sportów motorowych firmy z Mediolanu, Paul Hembery. „Spodziewaliśmy się 2 sekund, a wyszło 2.5.
„Z degradacją termiczną opon liczyliśmy się przed Singapurem, więc powinien być wyścig na 3 pit-stopy, ponieważ kierowcy będą musieli wystartować na supermiękkim ogumieniu z kwalifikacji. „Dodatkowo tutaj zawsze wyjeżdża samochód bezpieczeństwa, zatem zapowiadają się interesujące zawody pod względem taktyki".
Podobne zdanie ma Daniel Ricciardo.
„Zapowiada się prawdziwa walka na opony tego weekendu". - stwierdził. „Być szybkim na danym ogumieniu to jedno, a pokonać na nim pięć okrążeń więcej to drugie - dzięki temu mógłbyś oszczędzić sobie jednego postoju".
Włoski producent dostarczył na uliczny tor Marina Bay rodzaje ogumienia sąsiadujące ze sobą - supermiękkie i miękkie, ale piątkowe treningi pokazały, że różnica między nimi wynosi tutaj średnio aż 2.5 sekundy na okrążeniu. Pirelli przyznało, iż nie brało pod uwagę takiej przepaści.
„Różnica jest większa niż oczekiwaliśmy". - powiedział serwisowi Autosport dyrektor działu sportów motorowych firmy z Mediolanu, Paul Hembery. „Spodziewaliśmy się 2 sekund, a wyszło 2.5.
„Z degradacją termiczną opon liczyliśmy się przed Singapurem, więc powinien być wyścig na 3 pit-stopy, ponieważ kierowcy będą musieli wystartować na supermiękkim ogumieniu z kwalifikacji. „Dodatkowo tutaj zawsze wyjeżdża samochód bezpieczeństwa, zatem zapowiadają się interesujące zawody pod względem taktyki".
Podobne zdanie ma Daniel Ricciardo.
„Zapowiada się prawdziwa walka na opony tego weekendu". - stwierdził. „Być szybkim na danym ogumieniu to jedno, a pokonać na nim pięć okrążeń więcej to drugie - dzięki temu mógłbyś oszczędzić sobie jednego postoju".
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
GP Singapuru: Opony różnią się aż o 2.5 sekundy na okrążeniu
Podobne: GP Singapuru: Opony różnią się aż o 2.5 sekundy na okrążeniu
Liga Typerów - GP Singapuru 2018 »
Liga Typerów - GP Singapuru 2017 »
Liga Typerów - GP Singapuru 2016 »
Liga Typerów - GP Singapuru 2015 »
Podobne galerie: GP Singapuru: Opony różnią się aż o 2.5 sekundy na okrążeniu
GP Singapuru 2018 - wyścig »
GP Singapuru 2018 - treningi i kwalifikacje »
GP Singapuru 2017 - wyścig »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter