Formuła 1 » Aktualności F1 » GP Chin - wyścig: Dublet Red Bull Racing, Kubica daleko w tyle

GP Chin - wyścig: Dublet Red Bull Racing, Kubica daleko w tyle
Sebastian Vettel i Mark Webber zdobyli pierwsze i drugie miejsce w Grand Prix Chin. Jest to pierwsze zwycięstwo zespołu Red Bull Racing.
Lider klasyfikacji Jenson Button był zbyt wolny by mierzyć się z doskonałymi bolidami rywali. Anglik zajął trzecie miejsce.
Robert Kubica startował z odległej pozycji, a dodatkowo zderzył się z Jarno Trullim. W konsekwencji tego zajścia Polak musiał dwukrotnie odwiedzić boksy. Po raz pierwszy, by wymienić uszkodzony spojler oraz drugi raz ponieważ spojler został niepoprawnie zmocowany. Robert zakończył wyścig na fatalnym trzynastym miejscu. Wyścig rozpoczął safety car. Alonso zgłasza przez radio, że przyczepność na deszczowych oponach jest dobra.
Już drugie okrążenie za samochodem bezpieczeństwa. Jenson Button narzeka na słabą widoczność.
Na torze zalega dużo wody. Sebastian Vettel w rozmowie ze swoim inżynierem mówi, że jest w porządku i ścigał się już w gorszych warunkach.
Hamulce w bolidzie Felipe Massy ochłodziły się do temperatury poniżej 120 stopni. Inżynier wyścigowy zaleca pilnowanie temperatury opon i hamulców.
Sutil zjeżdża do boksów. Zakłada nowy zestaw opon deszczowych. Chwilę potem Rosberg i Alonso meldują się w boksach, Alonso dotankowuje bolid.
Samochód bezpieczeństwa opuszcza tor i rozpoczyna się wyścig.
Hamilton wyprzedza Raikkonena i przygotowuje się do wyprzedzenia Trulliego.
Lewis wyjeżdża szeroko z zakrętu na dwunastym okrążeniu, wpada w poślizg i obraca bolid. W zamieszaniu Buemi wyprzedza Raikkonena i na kolejnym okrążeniu Trulliego. Doskonała forma Szwajcarskiego kierowcy.
Glock ma kontakt z bolidem Heidfelda. Niemiec wpada w poślizg, na szczęście jest w stanie kontynuować wyścig.
Webber zjeżdża do boksów. Wyjeżdża i kontynuuje wyścig na szóstej pozycji.
Raikkonen wyprzedza Trulliego. Fin zaczyna jechać coraz szybciej, jednak obu kierowców wyprzedza Lewis Hamilton.
Dochodzi do kolizji pomiędzy Robertem Kubicą, a Jarno Trullim. Robert zjeżdża do boksów, wymienia przedni spojler na nowy, zakłada nowe opony i tankuje bolid. W powtórkach kolizja wyglądała naprawdę poważnie.
Na torze pojawia się po raz kolejny samochód bezpieczeństwa, aby dać możliwość służbom porządkowym uprzątnięcia z toru kawałków poszycia z bolidów Kubicy i Trullego.
Podczas obecności samochodu bezpieczeństwa na torze Felipe Massa zatrzymuje się. Nie może uruchomić bolidu, opuszcza auto. To bardzo słaby wyścig dla włoskiego zespołu.
Alonso wyprzedza Nakajimę i zajmuje dziesiątą pozycję.
Kubica awansuje na piętnastą pozycję. Robert wykręca bardzo dobre czasy.
Glock uszkadza przednie skrzydło. Zjeżdża do boksów.
Ferrari zmienia opony i tankuje bolid Kimiego Raikkonena. Auto ma wystarczająco dużo paliwa, aby dojechać do końca wyścigu.
Jenson Button popełnia błąd, który wykorzystuje Mark Webber. Australijczyk zajmuje drugą pozycję.
Na kolejnym okrążenu Button wyprzedza Webbera, a chwilę później Australijczyk odzyskuje drugie miejsce.
Mark Webber podkręcił tempo. Ma najlepszy czas okrążenia i wyraźnie chce powalczyć o pierwszą pozycję.
Robert Kubica jedzie z odpinającym się od bolidu przednim spojlerem. Polak zjeżdża do boksu na wymianę przedniego skrzydła. Zespół tankuje bolid i wymienia opony.
Sebastian Vettel wykręca kolejny rekord podczas dzisiejszego wyścigu i wyprzedza Jensona Buttona.
Button zjeżdża do boksów, wraca na tor i po chwili zajmuje trzecią pozycję.
Lewis Hamilton wpada w poślizg i wyjeżdża poza tor. Sytuację wykorzystuje Heikki Kovalainen, który awansuje na piątą pozycję.
Na sześć okrążeń do mety Adrain Sutil wypada z toru i uderza z impetem w barierki ochronne. Kierowca o własnych siłach wychodzi z bolidu. Niestety Force India znów bez punktów.
Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Chin. Na kolejnych miejscach Webber, Button oraz Barrichello.
Lider klasyfikacji Jenson Button był zbyt wolny by mierzyć się z doskonałymi bolidami rywali. Anglik zajął trzecie miejsce.
Robert Kubica startował z odległej pozycji, a dodatkowo zderzył się z Jarno Trullim. W konsekwencji tego zajścia Polak musiał dwukrotnie odwiedzić boksy. Po raz pierwszy, by wymienić uszkodzony spojler oraz drugi raz ponieważ spojler został niepoprawnie zmocowany. Robert zakończył wyścig na fatalnym trzynastym miejscu. Wyścig rozpoczął safety car. Alonso zgłasza przez radio, że przyczepność na deszczowych oponach jest dobra.
Już drugie okrążenie za samochodem bezpieczeństwa. Jenson Button narzeka na słabą widoczność.
Na torze zalega dużo wody. Sebastian Vettel w rozmowie ze swoim inżynierem mówi, że jest w porządku i ścigał się już w gorszych warunkach.
Hamulce w bolidzie Felipe Massy ochłodziły się do temperatury poniżej 120 stopni. Inżynier wyścigowy zaleca pilnowanie temperatury opon i hamulców.
Sutil zjeżdża do boksów. Zakłada nowy zestaw opon deszczowych. Chwilę potem Rosberg i Alonso meldują się w boksach, Alonso dotankowuje bolid.
Hamilton wyprzedza Raikkonena i przygotowuje się do wyprzedzenia Trulliego.
Lewis wyjeżdża szeroko z zakrętu na dwunastym okrążeniu, wpada w poślizg i obraca bolid. W zamieszaniu Buemi wyprzedza Raikkonena i na kolejnym okrążeniu Trulliego. Doskonała forma Szwajcarskiego kierowcy.
Glock ma kontakt z bolidem Heidfelda. Niemiec wpada w poślizg, na szczęście jest w stanie kontynuować wyścig.
Webber zjeżdża do boksów. Wyjeżdża i kontynuuje wyścig na szóstej pozycji.
Raikkonen wyprzedza Trulliego. Fin zaczyna jechać coraz szybciej, jednak obu kierowców wyprzedza Lewis Hamilton.
Dochodzi do kolizji pomiędzy Robertem Kubicą, a Jarno Trullim. Robert zjeżdża do boksów, wymienia przedni spojler na nowy, zakłada nowe opony i tankuje bolid. W powtórkach kolizja wyglądała naprawdę poważnie.
Na torze pojawia się po raz kolejny samochód bezpieczeństwa, aby dać możliwość służbom porządkowym uprzątnięcia z toru kawałków poszycia z bolidów Kubicy i Trullego.
Podczas obecności samochodu bezpieczeństwa na torze Felipe Massa zatrzymuje się. Nie może uruchomić bolidu, opuszcza auto. To bardzo słaby wyścig dla włoskiego zespołu.
Alonso wyprzedza Nakajimę i zajmuje dziesiątą pozycję.
Kubica awansuje na piętnastą pozycję. Robert wykręca bardzo dobre czasy.
Glock uszkadza przednie skrzydło. Zjeżdża do boksów.
Ferrari zmienia opony i tankuje bolid Kimiego Raikkonena. Auto ma wystarczająco dużo paliwa, aby dojechać do końca wyścigu.
Jenson Button popełnia błąd, który wykorzystuje Mark Webber. Australijczyk zajmuje drugą pozycję.
Na kolejnym okrążenu Button wyprzedza Webbera, a chwilę później Australijczyk odzyskuje drugie miejsce.
Mark Webber podkręcił tempo. Ma najlepszy czas okrążenia i wyraźnie chce powalczyć o pierwszą pozycję.
Robert Kubica jedzie z odpinającym się od bolidu przednim spojlerem. Polak zjeżdża do boksu na wymianę przedniego skrzydła. Zespół tankuje bolid i wymienia opony.
Sebastian Vettel wykręca kolejny rekord podczas dzisiejszego wyścigu i wyprzedza Jensona Buttona.
Button zjeżdża do boksów, wraca na tor i po chwili zajmuje trzecią pozycję.
Lewis Hamilton wpada w poślizg i wyjeżdża poza tor. Sytuację wykorzystuje Heikki Kovalainen, który awansuje na piątą pozycję.
Na sześć okrążeń do mety Adrain Sutil wypada z toru i uderza z impetem w barierki ochronne. Kierowca o własnych siłach wychodzi z bolidu. Niestety Force India znów bez punktów.
Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Chin. Na kolejnych miejscach Webber, Button oraz Barrichello.
Grand Prix Chin, Szanghaj 19.04.2009 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | ||||
1. | Vettel | Red Bull-Renault | 1h57:43.485 | |||
2. | Webber | Red Bull-Renault | 10.970 | |||
3. | Button | Brawn GP-Mercedes | 44.975 | |||
4. | Barrichello | Brawn GP-Mercedes | 1:03.704 | |||
5. | Kovalainen | McLaren-Mercedes | 1:05.102 | |||
6. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:11.866 | |||
7. | Glock | Toyota | 1:14.476 | |||
8. | Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:16.439 | |||
9. | Alonso | Renault | 1:24.309 | |||
10. | Raikkonen | Ferrari | 1:31.750 | |||
11. | Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | 1:34.156 | |||
12. | Heidfeld | BMW Sauber | 1:35.834 | |||
13. | Kubica | BMW Sauber | 1:46.853 | |||
14. | Fisichella | Force India-Mercedes | 1 okr. | |||
15. | Rosberg | Williams-Toyota | 1 okr. | |||
16. | Piquet | Renault | 2 okr. | |||
17. | Sutil | Force India-Mercedes | 6 okr. |
Najszybsze okrążenie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | Okrążenie | Śr. prędkość | ||
1. | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 1:52.592 | 42 | 174.289 | |
2. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1:52.627 | 42 | 174.235 | |
3. | Timo Glock | Toyota | 1:52.703 | 42 | 174.117 | |
4. | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1:52.980 | 42 | 173.690 | |
5. | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 1:53.474 | 43 | 172.934 | |
6. | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 1:53.546 | 44 | 172.825 | |
7. | Nick Heidfeld | BMW | 1:54.158 | 40 | 171.898 | |
8. | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 1:54.243 | 55 | 171.770 | |
9. | Fernando Alonso | Renault | 1:54.481 | 38 | 171.413 | |
10. | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 1:54.516 | 41 | 171.361 | |
11. | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 1:54.590 | 42 | 171.250 | |
12. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:54.665 | 39 | 171.138 | |
13. | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 1:54.777 | 41 | 170.971 | |
14. | Robert Kubica | BMW | 1:55.350 | 44 | 170.122 | |
15. | Kimi Räikkönen | Ferrari | 1:55.396 | 38 | 170.054 | |
16. | Nelsinho Piquet | Renault | 1:55.535 | 42 | 169.849 | |
17. | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 1:56.167 | 38 | 168.925 | |
18. | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 1:56.239 | 37 | 168.821 | |
19. | Felipe Massa | Ferrari | 1:56.484 | 16 | 168.466 | |
20. | Jarno Trulli | Toyota | 2:00.330 | 14 | 163.081 |
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
GP Chin - wyścig: Dublet Red Bull Racing, Kubica daleko w tyle
Podobne: GP Chin - wyścig: Dublet Red Bull Racing, Kubica daleko w tyle
.jpg)


Podobne galerie: GP Chin - wyścig: Dublet Red Bull Racing, Kubica daleko w tyle



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit KTM
Newsletter
Galerie zdjęć