Formuła 1 » Aktualności F1 » Firma Bridgestone wybrała opony

Prawdopodobieństwo niskiej temperatury w Spa oraz charakterystyka toru Monza zmusiły Bridgestone do użycia mieszanki miękkiej i średniej.
Tegoroczne samochody zachowują się zupełnie inaczej, niż te z 2008 roku, na których opierała się strategia opon wybrana przez Bridgestone. Bardziej miękka mieszanka nadal będzie oznaczana zielonym paskiem, jak również i pełne opony deszczowe. Chociaż to jeszcze nie potwierdzone, stary system zostanie prawdopodobnie przywrócony na resztę sezonu, a z pewnością na GP Japonii oraz Brazylii. W Singapurze i Abu Zabi znowu możemy spodziewać się supermiękkiej oraz miękkiej mieszanki. Hirohide Hamashima - szef ds. rozwoju opon powiedział: „Dokonaliśmy zmiany w koncepcji doboru opon na podstawie analizy poprzednich wyścigów w tym sezonie oraz znajomości specyfiki poszczególnych torów. Obecne samochody bardzo różnią się od tych z 2008 roku i zużywają one opony inaczej niż wcześniej. W Spa temperatury mogą być niskie, więc ciężko byłoby rozgrzać twardą mieszankę do odpowiedniej temperatury, dlatego też będziemy tam używać miękkich oraz średnich opon. Na torze Monza byłaby z kolei zbyt duża różnica pomiędzy mieszanką twardą i miękką, więc użyjemy tych samych opon co na torze Spa”. Mieszanki opon na wyścigi:
Grand Prix Belgii: miękkie oraz średnie
Grand Prix Włoch: miękkie oraz średnie
Tegoroczne samochody zachowują się zupełnie inaczej, niż te z 2008 roku, na których opierała się strategia opon wybrana przez Bridgestone. Bardziej miękka mieszanka nadal będzie oznaczana zielonym paskiem, jak również i pełne opony deszczowe. Chociaż to jeszcze nie potwierdzone, stary system zostanie prawdopodobnie przywrócony na resztę sezonu, a z pewnością na GP Japonii oraz Brazylii. W Singapurze i Abu Zabi znowu możemy spodziewać się supermiękkiej oraz miękkiej mieszanki. Hirohide Hamashima - szef ds. rozwoju opon powiedział: „Dokonaliśmy zmiany w koncepcji doboru opon na podstawie analizy poprzednich wyścigów w tym sezonie oraz znajomości specyfiki poszczególnych torów. Obecne samochody bardzo różnią się od tych z 2008 roku i zużywają one opony inaczej niż wcześniej. W Spa temperatury mogą być niskie, więc ciężko byłoby rozgrzać twardą mieszankę do odpowiedniej temperatury, dlatego też będziemy tam używać miękkich oraz średnich opon. Na torze Monza byłaby z kolei zbyt duża różnica pomiędzy mieszanką twardą i miękką, więc użyjemy tych samych opon co na torze Spa”. Mieszanki opon na wyścigi:
Grand Prix Belgii: miękkie oraz średnie
Grand Prix Włoch: miękkie oraz średnie
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Firma Bridgestone wybrała opony
Podobne: Firma Bridgestone wybrała opony


Podobne galerie: Firma Bridgestone wybrała opony



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć