Formuła 1 » Aktualności F1 » Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1
Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1
2018-10-04 - G. Filiks Tagi: Formuła 1, Ferrari, Philip Morris
Ferrari zgodnie z zapowiedziami zaprezentowało przed GP Japonii zmienione oklejenie swojego bolidu w Formule 1.
Samochód Sebastiana Vettela i Kimiego Raikkonena oczywiście pozostał czerwony. Co nowego dodano? Na pokrywie silnika, sekcjach bocznych auta i tylnym skrzydle pojawiły się logo projektu "Mission Winnow", czyli... oddzielania ziarna od plew. To inicjatywa głównego sponsora włoskiej stajni, przedsiębiorstwa tytoniowego Philip Morris, producenta takich papierosów, jak Marlboro, czy L&M. W F1 obowiązuje zakaz reklamowania tytoniu, dlatego Philip Morris od lat nie miało żadnej oficjalnej reklamy na bolidzie Ferrari. Teraz zdecydowało się promować na nim swoją nową inicjatywę poświęconą nauce, technologii i innowacji.
Philip Morris zmienia się i chce rozwinąć produkty wolne od dymu tytoniowego, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych papierosów.
„Mission Winnow jest o tym, jak przekształcamy się jako firma, w co wierzymy i jak pracujemy dla lepszej przyszłości". - mówi polski prezes ds. nauki i innowacji w Philip Morris, Mirosław Zieliński.
„Inicjujemy Mission Winnow w F1, ponieważ fani sportów motorowych rozumieją, że w wyścigach nie ma wstecznego biegu, tylko przyszłościowe myślenie - i wierzymy, że będą chcieć podzielać tę wizję". - dodaje.
Samochód Sebastiana Vettela i Kimiego Raikkonena oczywiście pozostał czerwony. Co nowego dodano? Na pokrywie silnika, sekcjach bocznych auta i tylnym skrzydle pojawiły się logo projektu "Mission Winnow", czyli... oddzielania ziarna od plew. To inicjatywa głównego sponsora włoskiej stajni, przedsiębiorstwa tytoniowego Philip Morris, producenta takich papierosów, jak Marlboro, czy L&M. W F1 obowiązuje zakaz reklamowania tytoniu, dlatego Philip Morris od lat nie miało żadnej oficjalnej reklamy na bolidzie Ferrari. Teraz zdecydowało się promować na nim swoją nową inicjatywę poświęconą nauce, technologii i innowacji.
Philip Morris zmienia się i chce rozwinąć produkty wolne od dymu tytoniowego, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych papierosów.
„Mission Winnow jest o tym, jak przekształcamy się jako firma, w co wierzymy i jak pracujemy dla lepszej przyszłości". - mówi polski prezes ds. nauki i innowacji w Philip Morris, Mirosław Zieliński.
„Inicjujemy Mission Winnow w F1, ponieważ fani sportów motorowych rozumieją, że w wyścigach nie ma wstecznego biegu, tylko przyszłościowe myślenie - i wierzymy, że będą chcieć podzielać tę wizję". - dodaje.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1
Podobne: Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1
Ferrari zmienia także oklejenie bolidu »
Ferrari zmieniło nazwę w F1 »
Ferrari zmienia oklejenie bolidu »
GP Brazylii - 2. trening: Dublet Ferrari, wypadek Kubicy »
Podobne galerie: Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ferrari
Galerie zdjęć
Newsletter