Formuła 1 » Aktualności F1 » Ferrari zmienia także oklejenie bolidu

Ferrari zmienia także oklejenie bolidu
2019-03-05 - G. Filiks Tagi: Ferrari, Formuła 1, Australia, Zespoły F1, Philip Morris
Ferrari pozbywa się reklamy "Mission Winnow" nie tylko z pełnej nazwy swojej ekipy Formuły 1, ale również z oklejenia jej nowego bolidu.
"Mission Winnow" to uruchomiona ubiegłego roku inicjatywa głównego sponsora zespołu z Maranello, koncernu tytoniowego Philip Morris. Oficjalnie jest poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale niedawno wzbudziła kontrowersje w Australii, gdzie w przyszłym tygodniu ruszy sezon 2019. W logotypie projektu niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro. Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1.
Ostatecznie Ferrari nie pokaże w Australii ani jednej reklamy "Mission Winnow". Zamiast logo przedsięwzięcia na czerwonym bolidzie ma pojawić się coś innego. Na razie nie zdradzono, co dokładnie. Team szykuje niespodziankę dla fanów. Nie jest też jasne, jakie oklejenie samochodu Scuderia zastosuje w kolejnych Grand Prix - z reklamą "Mission Winnow", czy bez. Wiele może zależeć od Unii Europejskiej, ponieważ i ona zainteresowała się tematem.
"Mission Winnow" to uruchomiona ubiegłego roku inicjatywa głównego sponsora zespołu z Maranello, koncernu tytoniowego Philip Morris. Oficjalnie jest poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale niedawno wzbudziła kontrowersje w Australii, gdzie w przyszłym tygodniu ruszy sezon 2019. W logotypie projektu niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro. Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1.
Ostatecznie Ferrari nie pokaże w Australii ani jednej reklamy "Mission Winnow". Zamiast logo przedsięwzięcia na czerwonym bolidzie ma pojawić się coś innego. Na razie nie zdradzono, co dokładnie. Team szykuje niespodziankę dla fanów. Nie jest też jasne, jakie oklejenie samochodu Scuderia zastosuje w kolejnych Grand Prix - z reklamą "Mission Winnow", czy bez. Wiele może zależeć od Unii Europejskiej, ponieważ i ona zainteresowała się tematem.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ferrari zmienia także oklejenie bolidu
Podobne: Ferrari zmienia także oklejenie bolidu



Podobne galerie: Ferrari zmienia także oklejenie bolidu



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ferrari
Newsletter
Galerie zdjęć