Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Duże pakiety poprawek w F1 już "staromodne"
			
			
			
			 
									
					
					Duże pakiety poprawek w F1 już "staromodne"
							2015-08-18 - G. Filiks     Tagi: Williams, Pat Symonds, Formuła 1, Zespoły F1, Bolid F1
						
						
						Wprowadzanie dużych pakietów ulepszeń do bolidów Formuły 1 odchodzi do lamusa, uważa dyrektor techniczny Williamsa - Pat Symonds.
Mistrzowski zespół Mercedesa już w ogóle nie kompletuje obszernych zestawów nowych części, a zamiast tego poprawia samochód mniejszymi kroczkami co wyścig.
Williams zastosował wielki pakiet ulepszeń na GP Austrii, ale Symonds tłumaczył, że stało się tak z przypadku. „Austria była trochę anomalią". - mówił serwisowi Autosport.
„Nie pracujemy w świecie dużych zestawów poprawek - to staromodne.
„Po prostu mieliśmy szereg elementów, które dopasowały się ze sobą w Austrii.
„Zwyczajnie nowe tylne skrzydło nie funkcjonowałoby ze starą podłogą, więc musieliśmy wymienić ją w tym samym czasie. „Zrobił się z tego pakiet, lecz generalnie trendem jest wprowadzanie po trosze nowych części co wyścig i tak zamierzamy robić".
Williams już buduje nowy bolid, ale nie zrezygnował z rozwijania obecnego
W tym samym wywiadzie Symonds poinformował, że Williams już wziął na pierwszy plan konstruowanie bolidu na sezon 2016, mimo to będzie dalej usprawniał tegoroczne auto, ponieważ zastosowane rozwiązania w modelu FW37 mogą przydać się jego następcy.
	
	
	
	
						„Mamy jeszcze mnóstwo poprawek w zanadrzu, które już zostały opracowane i czekają na użycie". - wyznał. „Nadal mamy przydzielony czas w tunelu aerodynamicznym (dla tegorocznego bolidu) i wciąż pracujemy nad nim w dziale dynamiki pojazdu.
„Jako że nie będzie dużej zmiany przepisów z sezonu 2015 na 2016, wiele rzeczy opracowywanych dla obecnego wozu będzie zdatnych do kolejnego. Spodziewam się, że będziemy dalej cisnąć (z rozwojem aktualnego samochodu).„(...) ale teraz oczywiście skupiamy się bardziej na nowym bolidzie niż na starym". - zdradził.
					
Mistrzowski zespół Mercedesa już w ogóle nie kompletuje obszernych zestawów nowych części, a zamiast tego poprawia samochód mniejszymi kroczkami co wyścig.
Williams zastosował wielki pakiet ulepszeń na GP Austrii, ale Symonds tłumaczył, że stało się tak z przypadku. „Austria była trochę anomalią". - mówił serwisowi Autosport.
„Nie pracujemy w świecie dużych zestawów poprawek - to staromodne.
„Po prostu mieliśmy szereg elementów, które dopasowały się ze sobą w Austrii.
„Zwyczajnie nowe tylne skrzydło nie funkcjonowałoby ze starą podłogą, więc musieliśmy wymienić ją w tym samym czasie. „Zrobił się z tego pakiet, lecz generalnie trendem jest wprowadzanie po trosze nowych części co wyścig i tak zamierzamy robić".
Williams już buduje nowy bolid, ale nie zrezygnował z rozwijania obecnego
W tym samym wywiadzie Symonds poinformował, że Williams już wziął na pierwszy plan konstruowanie bolidu na sezon 2016, mimo to będzie dalej usprawniał tegoroczne auto, ponieważ zastosowane rozwiązania w modelu FW37 mogą przydać się jego następcy.
„Jako że nie będzie dużej zmiany przepisów z sezonu 2015 na 2016, wiele rzeczy opracowywanych dla obecnego wozu będzie zdatnych do kolejnego. Spodziewam się, że będziemy dalej cisnąć (z rozwojem aktualnego samochodu).„(...) ale teraz oczywiście skupiamy się bardziej na nowym bolidzie niż na starym". - zdradził.
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Duże pakiety poprawek w F1 już "staromodne"
Podobne: Duże pakiety poprawek w F1 już "staromodne"
				 Bolidy F1 nowej generacji na sezon 2017 - postępy w aerodynamice oszałamiające »
Bolidy F1 nowej generacji na sezon 2017 - postępy w aerodynamice oszałamiające »
					
					 Bolidy F1 nowej generacji nie będą się istotnie różnić wyglądem wg Symondsa »
Bolidy F1 nowej generacji nie będą się istotnie różnić wyglądem wg Symondsa »
					
					 Bolid Haasa oznaką erozji statusu konstruktora w F1 »
Bolid Haasa oznaką erozji statusu konstruktora w F1 »
					
				Podobne galerie: Duże pakiety poprawek w F1 już "staromodne"
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			







 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety Seat
Tapety Seat  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Nowe BMW X1 - galeria nr 1
Nowe BMW X1 - galeria nr 1  rFactor - tapety Hi-Res część pierwsza
rFactor - tapety Hi-Res część pierwsza  
 
			
 
 
			