Formuła 1 » Aktualności F1 » Brawn: Musimy przemyśleć, czy utrzymać DRS na sezon 2012

Brawn: Musimy przemyśleć, czy utrzymać DRS na sezon 2012
2011-10-12 - G. Filiks Tagi: Ross Brawn, DRS
Według szefa Mercedesa - Rossa Brawna, po zakończeniu tegorocznych mistrzostw Formuła Jeden powinna się poważnie zastanowić, czy kontynuować przygodę z systemem regulacji tylnego skrzydła.DRS wprowadzono po to, by wyścigi dostarczały widzom więcej emocji, a frazes 'procesja' zniknął ze słownika fana F1. Tegoroczne Grand Prix rzeczywiście są pełne akcji, ale niektórzy twierdzą, że bardziej przyczyniły się do tego opony Pirelli, nie zabawa ze strefami pozwalającymi zmniejszyć docisk bolidu. Tak samo uważa Brawn. „Ciężko ocenić wartość DRS, bo większy wpływ na przebieg rywalizacji ma nowe ogumienie". - powiedział Brytyjczyk.
„Moim zdaniem to właśnie opony są głównym elementem. Celem DRS było uatrakcyjnienie wyścigów i rzeczywiście jest ciekawiej, ale dzięki Pirelli. Dlatego po sezonie powinniśmy przysiąść z FIA i zobaczyć, gdzie regulacja skrzydła zaskodziła, gdzie pomogła, co na niej zyskaliśmy oraz czy osiągnięto wszystko to, co chciano".
Szef Mercedesa obawia się, iż dla widzów niektóre manewry wyprzedzania przy użyciu DRS były sztuczne, ponieważ zbyt łatwe: „Musimy poznać opinię fanów, czy walka na torze kierowców korzystających z systemu jest ekscytująca, czy może wyprzedzanie powinno być trudniejsze. DRS byłby kluczowy, gdyby opony wolniej się zużywały, jak te Bridgestone".
Sonda: DRS powinien pozostać w F1?
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Brawn: Musimy przemyśleć, czy utrzymać DRS na sezon 2012
Podobne: Brawn: Musimy przemyśleć, czy utrzymać DRS na sezon 2012




Podobne galerie: Brawn: Musimy przemyśleć, czy utrzymać DRS na sezon 2012



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter