Formuła 1 » Aktualności F1 » BMW Sauber po GP Singapuru
Nick Heidfeld po starcie z Pit-lane ostatecznie wyścigu nie ukończył przez Adriana Sutila, a Robert Kubica zdobyty punkt określił najtrudniej zdobytym w całym życiu.
Robert Kubica
„To był bardzo ciężki wyścig. Miałem sporo pecha z okresem neutralizacji. Straciłem kilka pozycji, gdyż musiałem tankować przed wypuszczeniem na tor samochodu bezpieczeństwa. Do tego wszystkiego mieliśmy wiele problemów z degradacją tylnych opon w moim aucie. Ostatnie 10, czy 15 kółek moich przejazdów było bardzo wolne. Muszę powiedzieć, że to był najtrudniej zdobyty punktu w całym moim życiu.” Nick Heidfeld
„Jak dla mnie to była oczywista wina Adriana Sutila. Oczywiście widziałem to z kokpitu ale później także w TV. Nie miałem szans uniknąć tego wypadku. Jechałem z dużą ilością paliwa na pokładzie. Prędkość z tyłu stawki była bardzo słaba, dlatego zacząłem oszczędzać paliwo bardzo wcześnie, gdyż wyprzedzanie było niemożliwe. Nieprzyjemnie jest nie ukończyć wyścigu przez tak głupi incydent.” Mario Theissen - szef zespołu
„To była bardzo ciężka praca, aby zdobyć ten jeden punkt. Nick startował z Pit-lane, więc oczywiste było, że nie będzie miał szansy na dobry wynik w wyścigu. Niestety ostatecznie został całkowicie wyeliminowany z wyścigu z powodu wypadku, który nie był zawiniony przez niego. Robert miał pecha z samochodem bezpieczeństwa, gdyż ten wyjechał tuż po jego Pit -stopie. Z tego powodu stracił kilka pozycji. Teraz musimy w pełni wykorzystać potencjał bolidu.”
Willy Rampf - główny inżynier
„Start Nicka był bardzo trudny, gdyż odbywał się z Pit-lane. Wypadek, któremu nie zawinił, zniszczył jego wyścig już na początku. Robert stracił pozycję na starcie i później nie był w stanie powrócić do walki, gdyż nasze tempo było złe w porównaniu do naszej prędkości w kwalifikacjach. Robert miał również problemy ze wczesną degradacją opon. Ostatecznie wynagrodził to sobie jednym punktem o który musiał mocno walczyć na ostatnich okrążeniach.”
Robert Kubica
„To był bardzo ciężki wyścig. Miałem sporo pecha z okresem neutralizacji. Straciłem kilka pozycji, gdyż musiałem tankować przed wypuszczeniem na tor samochodu bezpieczeństwa. Do tego wszystkiego mieliśmy wiele problemów z degradacją tylnych opon w moim aucie. Ostatnie 10, czy 15 kółek moich przejazdów było bardzo wolne. Muszę powiedzieć, że to był najtrudniej zdobyty punktu w całym moim życiu.” Nick Heidfeld
„Jak dla mnie to była oczywista wina Adriana Sutila. Oczywiście widziałem to z kokpitu ale później także w TV. Nie miałem szans uniknąć tego wypadku. Jechałem z dużą ilością paliwa na pokładzie. Prędkość z tyłu stawki była bardzo słaba, dlatego zacząłem oszczędzać paliwo bardzo wcześnie, gdyż wyprzedzanie było niemożliwe. Nieprzyjemnie jest nie ukończyć wyścigu przez tak głupi incydent.” Mario Theissen - szef zespołu
„To była bardzo ciężka praca, aby zdobyć ten jeden punkt. Nick startował z Pit-lane, więc oczywiste było, że nie będzie miał szansy na dobry wynik w wyścigu. Niestety ostatecznie został całkowicie wyeliminowany z wyścigu z powodu wypadku, który nie był zawiniony przez niego. Robert miał pecha z samochodem bezpieczeństwa, gdyż ten wyjechał tuż po jego Pit -stopie. Z tego powodu stracił kilka pozycji. Teraz musimy w pełni wykorzystać potencjał bolidu.”
„Start Nicka był bardzo trudny, gdyż odbywał się z Pit-lane. Wypadek, któremu nie zawinił, zniszczył jego wyścig już na początku. Robert stracił pozycję na starcie i później nie był w stanie powrócić do walki, gdyż nasze tempo było złe w porównaniu do naszej prędkości w kwalifikacjach. Robert miał również problemy ze wczesną degradacją opon. Ostatecznie wynagrodził to sobie jednym punktem o który musiał mocno walczyć na ostatnich okrążeniach.”
źródło: BMW Sauber
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
BMW Sauber po GP Singapuru
Podobne: BMW Sauber po GP Singapuru
Heidfeld: W BMW-Sauber Vettel był wolniejszy i ode mnie i od Kubicy »
Heidfeld: To, co zrobił Alonso było głupie »
Robert Kubica rozczarowaniem sezonu »
Ogumienie przyczyną braku punktów u Kubicy »
Podobne galerie: BMW Sauber po GP Singapuru
Czwartkowe treningi - GP Monako 2010 »
Grand Prix Australii 2010 - Treningi »
GP Bahrajnu - Sakhir - Wyścig »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć