Formuła 1 » Aktualności F1 » BMW Sauber: Problem z silnikami

BMW Sauber: Problem z silnikami
2009-09-18 - W. Guziuk Tagi: Kubica, BMW Sauber, Heidfeld, Mario Theissen, Willy Rampf
Według tegorocznych przepisów każdy kierowca może zużyć tylko osiem jednostek napędowych w sezonie. Każda następna zmiana silnika będzie karana cofnięciem bolidu o 10 pozycji w kwalifikacjach. To główny problem, z jakim boryka się teraz ekipa BMW Sauber.
W kwalifikacjach do GP Włoch obaj kierowcy BMW, Nick Heidfeld i Robert Kubica mieli awarie silników. Następnego dnia Niemiec zdołał ukończyć wyścig, ale nasz rodak był zmuszony wycofać się z powodu wycieku oleju. ''Przyczyną naszych problemów na torze Monza był problem jakości rozrządu, co oznacza, że nie możemy ponownie użyć tych jednostek napędowych.'' - wyjaśnił szef BMW Motorsport Mario Theissen - ''Obaj kierowcy używali tych samych silników co podczas wyścigu w Belgii. Do końca sezonu zostało im już po jednym nowym silniku, oraz kilka używanych.''
''Pytanie brzmi - czy siniki wytrzymają? Jeśli nie, będziemy musieli wykorzystać dziewiątą jednostkę napędową i przyjąć karę cofnięcia o 10 miejsc na starcie.'' - dodał Theissen. Drużyna z Hinwil przygotowuje nowy pakiet aerodynamiczny przed wyścigiem o GP Singapuru. Zmiany w bolidzie BMW F1.09 będą dotyczyć przedniego i tylnego skrzydła, dyfuzora oraz skrzyni biegów.
''Po skutecznych ulepszeniach, wprowadzonych w Walencji, przedstawimy nastepne modyfikacje naszego bolidu. Spodziewamy się nastepnego kroku naprzód.'' - powiedział Willy Ramf.
Ekipa BMW Sauber znajduje się na 7 miejscu w klasyfikacji konstruktorów z 20 punktami na koncie.
W kwalifikacjach do GP Włoch obaj kierowcy BMW, Nick Heidfeld i Robert Kubica mieli awarie silników. Następnego dnia Niemiec zdołał ukończyć wyścig, ale nasz rodak był zmuszony wycofać się z powodu wycieku oleju. ''Przyczyną naszych problemów na torze Monza był problem jakości rozrządu, co oznacza, że nie możemy ponownie użyć tych jednostek napędowych.'' - wyjaśnił szef BMW Motorsport Mario Theissen - ''Obaj kierowcy używali tych samych silników co podczas wyścigu w Belgii. Do końca sezonu zostało im już po jednym nowym silniku, oraz kilka używanych.''
''Pytanie brzmi - czy siniki wytrzymają? Jeśli nie, będziemy musieli wykorzystać dziewiątą jednostkę napędową i przyjąć karę cofnięcia o 10 miejsc na starcie.'' - dodał Theissen. Drużyna z Hinwil przygotowuje nowy pakiet aerodynamiczny przed wyścigiem o GP Singapuru. Zmiany w bolidzie BMW F1.09 będą dotyczyć przedniego i tylnego skrzydła, dyfuzora oraz skrzyni biegów.
''Po skutecznych ulepszeniach, wprowadzonych w Walencji, przedstawimy nastepne modyfikacje naszego bolidu. Spodziewamy się nastepnego kroku naprzód.'' - powiedział Willy Ramf.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW Sauber: Problem z silnikami
Podobne: BMW Sauber: Problem z silnikami




Podobne galerie: BMW Sauber: Problem z silnikami



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć