Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
Alonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP Malezji

Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"

2014-03-30 - G. Filiks     Tagi: Alonso, Sepang, Ferrari, Malezja
Fernando Alonso powiedział, że dzisiejszy wyścig Formuły 1 o GP Malezji był dla niego „trochę koszmarem", wobec potwierdzenia się na torze Sepang rozczarowującej konkurencyjności nowego bolidu Ferrari.

Były dwukrotny mistrz świata jak podczas inauguracji sezonu 2014 w Australii nie podjął walki o podium, finiszując czwarty po kolejnym pojedynku z Nico Hulkenbergiem jeżdżącym Force India.
Alonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP MalezjiAlonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP Malezji
Udzielając wywiadów, Alonso skrytykował konkurencyjność modelu F14 T.

„Szczerze mówiąc czułem się wolny przez cały wyścig".
- narzekał. „Nie byłem wystarczająco konkurencyjny. Przed pierwszym pit-stopem nie mogłem podjąć rywalizacji z kierowcami z przodu, a po zmianie opon popsuł się balans auta, tak samo hamulce.
Alonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP MalezjiAlonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP Malezji
„Zawody były trochę koszmarem".


Alonso miał nadzieję móc powalczyć z obrońcą tytułu Sebastianem Vettelem, lecz nie utrzymał tempa samochodu Red Bulla i dojechał 11 sekund za nim.

„Po wczorajszych kwalifikacjach myślałem, że będziemy mogli zaatakować Red Bulla - może nie Mercedesa - ale przynajmniej jechać blisko Red Bulla". - tłumaczył.

„Niestety tak się nie stało. Wiemy, że trochę nam brakuje do najlepszych, więc musimy się poprawić".

Choć Alonso nie stanął na podium ani w Australii, ani w Malezji, awansował na 3. miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców i ma tylko punkt straty do Lewisa Hamiltona z Mercedesa, zwycięzcy dzisiejszych zawodów.
„Biorąc pod uwagę naszą konkurencyjność, zgromadzenie tylko jednego oczka mniej niż Hamilton i dziewięć więcej niż Vettel to dla nas najmniej negatywna rzecz". - dodał.
Alonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP MalezjiAlonso rozgryczony bolidem Ferrari po GP Malezji



źródło: autosport.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
43

Komentarze do:

Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"

Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-30 16:39
Ojej Alonso już płacze. Pewnie szuka sobie nowego zespołu. No przecież on jest doskonały. Jak to ktoś w komentarzach napisał "legenda". Wszystko przez samochód. Szkoda czasu na tego gościa. W F1 są już młodsi dużo szybsi i bardziej perspektywiczni kierowcy (nie mówiąc już o szybszych starych wygach takich jak Hamilton, Vettel, Rosberg) niż ta upadła "gwiazda".
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
chacha 2014-03-30 16:40
FIA go załatwiła w 2010 roku tym systemem punktowym. Żal gościa
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
dami 2014-03-30 16:56
Dajcie mu spokuj , dla mnie i tak jest jednymn z najlepszych , tylko nie ma jak tego pokazac w tym szrocie jakim jest ferrari . Chcial bym zobaczyc jak by sobie radzil jezdzac konkurencyjnym bolidem a nie takim ktory odstaje na prostych od merca o 10 km/h lub wiecej i traci po 1 s na okrazeniu przez slaby docisk . Zreszta zaden kierowca raczej malo moze zdzialac bez dobrego bolidu , przyklad Grosjean .. ktory stawal ciagle na podium w poprzednim sezonie.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
egzotyka 2014-03-30 18:04
Oj czepiacie się ciągle Alonso Ja myślę jest dobrym kierowca ale to auto jest zbyt wolne i to jest niestety prawda.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
mp4-24 2014-03-30 18:39
Alonso nigdy nie znajduje winy u siebie, a w otoczeniu.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
dami 2014-03-30 18:47
mp4-24 - nie znajduje winy u siebie bo wyciaga z tego bolidu wszystko co sie da , pewnie gdyby popelnial bledy i odpadal z wyscigow przez to to by mowil ze spapral sprawe . Dwa 4 miejsca to i tak dobry wynik ..
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
tatarznooo 2014-03-30 19:02
dami@ Powiadasz, że Talfonso był dwa razy czwarty. Ekhem dobra niby to prawda ale zapomniałeś, że gdyby nie dyskfalifikacja Riciardo w Australii to by był na 5 miejscu. Chyba trzeba Ci przypomnieć.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
TomZ350 2014-03-30 21:34
Tez uwazam, ze Alonso jest jednym z najlepszych kierowcow w obecnej stawce F1. Niech sie teraz odezwia jego krytycy, ktorzy przewidywali, ze Rai dokopie mu. Fernando zawsze daje z siebie wszystko, ale jezdi F14T, czytaj FIAT.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
macio 2014-03-30 21:48
Panowie -fani Alonso to już kilka lat gdy wszyscy są winni miernym wynikom Alonso a kiedy dojdzie do wniosku że to on jest przeciętniakiem. @TomZ350 doczekasz się jak rai mu dokopie (przecież pech go -Rajkonena- kiedyś opuści).
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
TomZ350 2014-03-30 21:50
Zobaczymy na koniec sezonu, ale szczerze watpie.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
MarFe 2014-03-30 22:03
Gadajcie sobie na Alonso, dla mnie to bardzo dobry i doświadczony kierowca, jeden z najlepszych, jakieś wady ma jak każdy, ale pewnie tylko wasz Vettel nie ma wad, tylko ciekawe jaki Vettel będzie kapryśny jak nie obroni tytułu.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
jozin111 2014-03-30 22:06
Popieram zdanie macio@ I mam nadzieję, że wcześniej czy później Talfonso też doświadczy jeszcze w tym sezonie podobnych problemów. I w końcu to on będzie miał jakiegoś pecha. Może ktoś jemu przebije opone... Zobaczymy
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
TomZ350 2014-03-30 22:22
Nawet brak pecha nie pomoglby Kimiemu pobic Ferdka tego weekendu. Rai jest bardzo utalentowanym kierowca jak Alonso, ale nie poswieca sie sportowi (pracy) w 100%.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
jozin111 2014-03-30 22:36
TomZ350@. To w 100% masz rację co do tego że Rai sie za bardzo nie poświęca sportowi. I może masz też rację, że w ten weekend byłby wolniejszy od Talfonsa czy uderzył by go Magnussen czy nie (obiektywnie mówiąc masz racje). Ale nie wieże w to że cały sezon talfonso będzie lepszy od Rai. I mam nadzieję na to że jeszcze nadejdą lepsze dni Rai....
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
andrev1331 2014-03-30 22:40
ma racje , kolejny bolid na miare walki o miejsce za pudlem , a Kimi cos nie pokazuje wyzszosci nad niby "przereklamowanym" Alo i jego pech dopada tak jak wczesniej Masse ?
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
jozin111 2014-03-30 22:51
Hehehe ciekawe kiedy ten niby'pech" dopadał Masse bo jakoś nic mi na ten temat nie wiadomo a po drugie Kimas jest kierowcą nr2 także ten marny komentarz morzesz sobie darować...
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
rrufi93 2014-03-30 23:42
W kwalifikacjach to Alonso miał pecha, a jakoś był czwarty, a RAI bez pecha był szósty...
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
borko 2014-03-31 00:07
Śmieszy mnie ta cała gadka w której próbujecie zmieszać z błotem Alonso. Chłop sobie zdaje sprawe z tego że ma możliwości na wiecej a zespół mu takowej opcji nie zapewnia. A że jest wylewny to marudzi. Robi to samo co Wy tutaj... A Kimi... Moim zdaniem nigdy nie dorówna Fernando. Zresztą pokazuje ile mu brakuje ... @Tatarznoo - Talfonso to chyba jakas twoja trauma z dzieciństwa co ?
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
ferdek112 2014-03-31 00:09
Heh a propo kwalifikacji to czemu alfonso nie dostał kary??? Ktoś wie??
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
ferdek112 2014-03-31 00:13
Chyba tylko dla tego bo jest po nad prawem. Bo mogę się założyć, ze gdyby to Groszek wjechał w Kviata to pewnie dostał by karę przesunięcia o przynajmniej 5 miejsc na starcie
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 10:51
A za co Alonso miałby dostać karę, skoro był ofiarą tej kolizji? To Kvyat wjechał w Alonso.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-31 12:00
Jedyną ofiarą jesteś ty! Wina Teflonso nie podlega dyskusji, ale to mamy już wyjaśnione.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 12:14
Hahahaha. Mamy już wyjaśnione, że mylisz się.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-31 12:56
He He He nie rozśmieszaj Nas. Wszyscy już tu wiedzą, że nie masz pojęcia o F1 i Twoje opinie można "o kant dupy". Dobrze, że ludzie się na Tobie poznali, bo trochę strach żeby takie głupoty traktowali poważnie, co niestety mogło mieć miejsce. Ale na szczęście mamy już to omówione.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 13:22
Hahahahaha. Jak można poważnie traktować posty gościa zarzucającego komuś brak pojęcia o F1, a który sam nawet nie wiedział, że w suchych warunkach i w mokrych kierowcy poruszają się inną linią jazdy? Jak długo interesujesz się F1 oraz czy oglądasz jakieś inne serie wyścigowe?
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-31 13:32
Żyj dalej w swojej niewiedzy. Im więcej takich imbecyli tym lepiej dla nas. Najważniejsze, że czytający komentarze wiedzą już, że Twoich wypocin nie można traktować poważnie. I to jest wyjaśnione. Teraz cokolwiek napiszesz nie będzie traktowane poważnie. I to jest ważne w świetle innych użytkowników. Szczególnie tych którzy mało wiedzą o F1.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
Sector 2014-03-31 13:46
Pewnie nie będę do końca obiektywny, gdyż jestem fanem Alonso i uważam go za znakomitego kierowcę, ale: Co do kolizji z kwalifikacji- ciężko mi było określić winnego i zgadzam się z decyzją sędziów, którzy uznali to za "race incydent". Natomiast piszę, by zwrócić uwagę na jedno w jeździe Alonso. Może dużo gada i się żali (jak ktoś wyżej napisał- jest to wylewny chłop), ale na torze jeździ dobrze, nie podejmuje zbytecznego ryzyka, nie szarżuje. Zna możliwości bolidu i je wykorzystuje. Doskonale zdaje sobie sprawę, że najważniejsze to być na mecie. Lepiej dojechać 5 czy 4, niż odpaść z wyścigu. Nie da się po tych 2 wyścigach przyrównać go do Raikkonenna, poczekajmy na koniec sezonu. I Panowie- nie skaczmy sobie do oczu, bo hejterów dość w necie się ukrywa (TFU!!!). Pozdrawiam maniaków F1 :-)
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 15:54
Konkretny przykład braku wiedzy pokazałem ci już w poprzednim poście. Jeśli myślisz, że głupimi epitetami mnie zniechęcisz do pisania to jesteś w błędzie. Poza tym obrażanie to twoja jedyna broń, bo nie masz żadnych argumentów, a bardzo proste pytanie, które ci zadałem wygodnie pominąłeś. Inni czytając twoje posty takie jak ten zacytowany poradzą sobie z prawidłową oceną twojego poziomu intelektualnego.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-31 16:05
Nie spinaj się tak, bo już bardziej ośmieszyć się nie możesz. Najważniejsze, że czytelnicy nie biorą Twoich błędnych wypowiedzi za wyznacznik. To jest powtarzam najważniejsze. Cieszę się, że udało się to pokazać. Zachęci to ludzi do poszerzania swojej wiedzy i omijania dyrdymałów, które wypisujesz.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
Przypadkowo Przechodzę 2014-03-31 16:20
Polać A to Ci numer!, bo dobrze prawi. Tacy "EKSPERCI" jak PiotreW zawsze się znajdą, a internet to pole gdzie rozsiewają swoje "mądrości". Najbardziej mnie rozbawiły różnie linie przejazdu na sucho i na mokro. Turlałem się ze śmiechu.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 17:06
Jak widać to tobie nerwy nie wytrzymują. Naprawdę polecam ci poczytać choćby wywiady kierowców F1, w których mówią właśnie o jeździe w deszczu. Eh następny mądrala. Turlaj się dalej, ale to jest to prawda i tak naprawdę śmiejesz się ze swojej niewiedzy. Tutaj wstawiam cytaty z innego tematu. Poza tym mam pytanie, na które chcę żebyś odpowiedział, a padło w innych tematach i zarzuca mi się ogromne braki w wiedzy i brak pojęcia. Pytanie brzmi: czy optymalna linia jazdy na sucho i na mokro są takie same czy nie? Czekam na odpowiedź. Do tego radzę porównać linię jazdy z okrążeń, które dały P1 Hamiltonowi w 2012 w suchych warunkach oraz w 2014 roku w mokrych warunkach. Zobaczcie sobie choćby linię jazdy w zakręcie 3 oraz 9. Wyraźnie widać różnicę. http://www.youtube.com/watch?v=au0VWyrpthA http://www.youtube.com/watch?v=PrNIJPrjV2A
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
A to Ci numer! 2014-03-31 17:32
@Przypadkowo Przechodzę - Dzięki. Niestety masz rację i tacy ludzie zawsze się trafiają w internecie. Na całe szczęście udało się obnażyć jego niewiedzę i "profesjonalne ekspertyzy". Cóż można powiedzieć. Zaślepiony postacią "Teflonso" osobnik, który nigdy nie przyjmie do wiadomości błędu jego idola. Ba i jeszcze próbował winę zwalić na Rosjanina, który to dzięki szybkiej reakcji uniknął większej kraksy. Fajnie, że udało się ludziom pokazać jak było naprawdę. Choć gdyby nie niektórzy to "wielki ekspert" narzuciłby mniej wiedzącym o F1 swoją teorię. Fajnie że tak się nie stało.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
piotergie 2014-03-31 18:59
Panowie, dajcie sobie siana z tą dyskusją, bo już się robi nudno. Sędziowie orzekli brak winy. Sami zawodnicy się nie obwiniają nawzajem, nie mają do siebie pretensji. Jeden z Was twierdzi że wina jest Alonso, drugi że Kwiata. Obaj wiecie lepiej niż sami zainteresowani? Jeśli tak to obaj jesteście siebie warci, ale idźcie dyskutować już gdzie indziej. Ile można wałkować ten temat? Pozdro.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-03-31 20:24
Najwyraźniej nie zauważyłeś, że dyskusja dotyczy już czegoś innego.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
piotergie 2014-03-31 20:46
Najwyraźniej nie. Przeczytałem Wasze pierwsze wypowiedzi pod tym artykułem i bardzo pobieżnie następne, gdzie sobie wrzucacie jak dzieci z gimnazjum. Zdecydowanie mi to wystarczy. Nie zmienia to faktu, że oficjalnie obaj nie macie racji. I to tyle ode mnie.
haakon
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
haakon 2014-04-01 00:48
Widzę, że troll powrócił ze zmienionym nickiem. A to Ci numer!
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-04-01 01:37
Wrzucacie sobie jak dzieci z gimnazjum? Pokaż mi w moich wypowiedziach tego przykład. Ja nic nikomu nie wrzucałem i zachowywałem odpowiedni poziom nawet jeśli druga strona tego nie robiła.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
piotergie 2014-04-01 07:34
"Im więcej takich imbecyli tym lepiej dla nas." - jeśli wg Ciebie to nie jest wrzucanie sobie i to nie jest dziecinne i taka wypowiedź trzyma poziom - to powodzenia w dorosłym życiu. A to nie jedyny przykład z tego co tu widzę, ale zwyczajnie mi się nie chce kopiować i wklejać tego więcej.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-04-01 10:43
Mi zarzucałeś, że nie czytam tego co piszesz, a widzę, że ty nie czytasz ani nie rozumiesz tego co napisałem. Oczywiście, że ten cytat jest obraźliwy, ale pisząc wrzucacie sobie sugerujesz, że obie strony się obrażają. A ja nikogo nie obrażałem i trzymałem poziom, co napisałem już w poprzednim poście. Ten cytat to wypowiedź tego drugiego gościa, więc to o nim możesz napisać, że jest dziecinny i nie trzyma poziomu. Jak już to pokaż w mojej wypowiedzi przykład obrażania kogoś.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
piotergie 2014-04-01 11:18
Fakt, zje*ałem. To nie Twoja wypowiedź, a Tobie ją przypisałem. Wczytałem się dokładniej - faktycznie wypowiadasz się na poziomie. Sorry.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
Przypadkowo Przechodzę 2014-04-01 11:47
@PiotreW Uwaga cytuję: "PiotreW 2014-03-30 14:13 Chyba do ciebie nie dociera tępa szmato, że na okrążeniu zjazdowym, na którym byli Alonso, ale również Kvyat też obowiązują zasady. Bycie szybszym nie uprawnia nikogo do głupich manewrów i taranowania innych." Także wybielanie swojej osoby możesz sobie darować. Nie cytuję więcej (zwyczajnie nie chce mi się szukać.). Nie dość, że obnażono Twoją niewiedzę, to jeszcze udajesz wielce pokrzywdzonego. Tymczasem to właśnie Tobie najbardziej z butów słoma wystaje.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
PiotreW 2014-04-01 17:04
W tym temacie trzymałem odpowiedni poziom. W innym temacie rzeczywiście użyłem takich słów, ale było to po kilkukrotnym obrażeniu mnie i puściły mi nerwy. Chcesz to szukaj, ale wiele takich wypowiedzi nie znajdziesz, bo raczej rzadko tracę cierpliwość. Poza tym jak już chcesz być taki sprawiedliwy to bądź łaskaw cytować również wypowiedzi innych poprzedzające moją, bo w takiej sytuacji ty ich wybielasz. Z moją wiedzą jest w porządku, co potwierdzały również inne osoby zgadzając się ze mną. A jeśli ktoś nie potrafi sam obejrzeć 2 filmów na youtubie, porównać je i wyciągnąć wnioski to już nie mój problem.
Alonso rozgryczony "wolnym" bolidem Ferrari po GP Malezji. "Wyścig był trochę koszmarem"
Przypadkowo Przechodzę 2014-04-01 17:23
Czytając Twoje wypowiedzi "widać", że jest to dla Ciebie ogromny problem. Z takimi ludźmi szkoda czasu na dyskusje.