Formuła 1 » Aktualności F1 » Vettel wraca do starego zawieszenia

Vettel wraca do starego zawieszenia
2018-05-23 - G. Filiks Tagi: Zawieszenie, Monako, Monte Carlo, Barcelona, Hiszpania, Opony, Formuła 1, Ferrari, Vettel
Sebastian Vettel przetestuje stare zawieszenie w bolidzie Ferrari podczas eliminacji Formuły 1 w Monako.
Włoski zespół wycofał w samochodzie swojego lidera zmiany wprowadzone na GP Hiszpanii, podobno podejrzewając, że to one mogły spowodować wysokie zużycie opon.
Niemiec jako jedyny z czołówki pojechał na torze Barcelona-Catalunya na dwa pit-stopy. Przy drugim zjeździe wydawało się, że 30-latek skorzystał z okazji, jaką była wirtualna neutralizacja - ale później mówił, że nie widział szans, by ograniczyć się do jednego postoju. Zaliczając dodatkowy spadł z drugiego na czwarte miejsce.
Ferrari w Hiszpanii zmodyfikowało zawieszenie ponoć dla zwiększenia wydajności aerodynamicznej bolidu. Mówi się, że efektem ubocznym było przegrzewanie się ogumienia w modelu SF71H.
Stajnia z Maranello poświęciła wiele wysiłku próbie zrozumienia swojego problemu z oponami na dwudniowych testach po wyścigu.
Teraz portal Motorsport.com podał, że Vettel dostał na GP Monako zawieszenie w poprzedniej wersji. Na ten moment nie wiadomo, czy będzie używał go przez cały weekend wyścigowy. „Myślę, że będzie uczciwie podsumować, iż Barcelona nie była mocnym wyścigiem w naszym wykonaniu". - mówił. „Sobota tak naprawdę poszła całkiem dobrze, ale w niedzielę zostaliśmy trochę w tyle".
„Dlatego było dobrze móc we wtorek i środę wrócić do sytuacji wyścigowej i zrozumieć wszystko nieco lepiej, przy czasie oraz okrążeniach, jakimi dysponowaliśmy".
„Mamy parę pomysłów i rzeczy, które podejrzewamy o spowodowanie słabych zawodów, czy słabego tempa w zawodach".
„Jednak tutaj to nie jest tak ważne, ponieważ to kompletnie inny tor. Ale patrząc w przyszłość, czas powie czy znaleźliśmy trafny kierunek". - dodał.Wcześniej Vettel podejrzewał, że Ferrari zaszkodziło w Hiszpanii zmniejszenie przez Pirelli grubości bieżnika opon o 4 milimetry, ale po testach wycofał się z tej teorii.
Włoski zespół wycofał w samochodzie swojego lidera zmiany wprowadzone na GP Hiszpanii, podobno podejrzewając, że to one mogły spowodować wysokie zużycie opon.
Niemiec jako jedyny z czołówki pojechał na torze Barcelona-Catalunya na dwa pit-stopy. Przy drugim zjeździe wydawało się, że 30-latek skorzystał z okazji, jaką była wirtualna neutralizacja - ale później mówił, że nie widział szans, by ograniczyć się do jednego postoju. Zaliczając dodatkowy spadł z drugiego na czwarte miejsce.
Ferrari w Hiszpanii zmodyfikowało zawieszenie ponoć dla zwiększenia wydajności aerodynamicznej bolidu. Mówi się, że efektem ubocznym było przegrzewanie się ogumienia w modelu SF71H.
Stajnia z Maranello poświęciła wiele wysiłku próbie zrozumienia swojego problemu z oponami na dwudniowych testach po wyścigu.
Teraz portal Motorsport.com podał, że Vettel dostał na GP Monako zawieszenie w poprzedniej wersji. Na ten moment nie wiadomo, czy będzie używał go przez cały weekend wyścigowy. „Myślę, że będzie uczciwie podsumować, iż Barcelona nie była mocnym wyścigiem w naszym wykonaniu". - mówił. „Sobota tak naprawdę poszła całkiem dobrze, ale w niedzielę zostaliśmy trochę w tyle".
„Dlatego było dobrze móc we wtorek i środę wrócić do sytuacji wyścigowej i zrozumieć wszystko nieco lepiej, przy czasie oraz okrążeniach, jakimi dysponowaliśmy".
„Jednak tutaj to nie jest tak ważne, ponieważ to kompletnie inny tor. Ale patrząc w przyszłość, czas powie czy znaleźliśmy trafny kierunek". - dodał.Wcześniej Vettel podejrzewał, że Ferrari zaszkodziło w Hiszpanii zmniejszenie przez Pirelli grubości bieżnika opon o 4 milimetry, ale po testach wycofał się z tej teorii.
źródło: motorsport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Vettel wraca do starego zawieszenia
Podobne: Vettel wraca do starego zawieszenia




Podobne galerie: Vettel wraca do starego zawieszenia
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ferrari
Galerie zdjęć
Newsletter