Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Vettel nie rozumie Kubicy
Vettel nie rozumie Kubicy

Vettel nie rozumie Kubicy

2017-12-04 - G. Filiks     Tagi: Formuła 1, Kubica, Vettel
Sebastian Vettel jako kolejny skomentował dążenia Roberta Kubicy do wznowienia startów w Formule 1. Lider Ferrari patrzy sceptycznie na całą sprawę.Niemiec zastanawia się, dlaczego Polak nie próbował wrócić wcześniej i chce odzyskać fotel dopiero po siedmiu sezonach przerwy, ponadto szkoda mu młodych zawodników spisywanych na straty w rywalizacji z naszym rodakiem o wolny fotel w Williamsie.
Vettel nie rozumie KubicyVettel nie rozumie Kubicy
„Myślę, że wypadek, który mu się przydarzył, był bardzo tragicznym zdarzeniem. Uchodził za przyszłego mistrza świata". - zaczął były czterokrotny czempion globu. Ale zaraz dodał: „Jednak nie rozumiem, dlaczego dąży do powrotu teraz. Dlaczego nie robił tego wcześniej?"

„Dla niego niewątpliwie byłaby to piękna historia. Z drugiej strony, byłoby szkoda, gdyby zabrał wolny kokpit młodym kierowcom".
Vettel nie rozumie KubicyVettel nie rozumie Kubicy
Mówiąc o młodych kierowcach, Vettel najprawdopodobniej miał na myśli swojego rodaka i kolegę Pascala Wehrleina.

Na koniec przypomnijmy, że losy Vettela w F1 są połączone z Kubicą. Dekadę temu Sebastian zadebiutował w najważniejszej serii wyścigowej zastępując Roberta, pauzującego po pamiętnym wypadku w GP Kanady.



źródło: SonntagsBlick

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
30

Komentarze do:

Vettel nie rozumie Kubicy

Vettel nie rozumie Kubicy
sroka f1 2017-12-04 12:32
Vetel to kutas i nic więcej.
Vettel nie rozumie Kubicy
Piotr60 2017-12-04 12:34
Vettel od jakiegoś czasu w ogóle nic nie rozumie. Jest zły bo przybędzie mu kolejny pretendent do objeżdżania go.
Vettel nie rozumie Kubicy
Margaret 2017-12-04 12:44
Czy prawdą jest że nowym kierowcą będzie nawet Steawen Wonder?
Borowczyk.
Vettel nie rozumie Kubicy
Borowczyk. 2017-12-04 12:47
hehe zły to jest bo jego ziom "następny niemiec" straci miejsce w f1 Wehrlein ale jakoś Kaikkonen który umówmy się odstaje od czołówki i jest najstarszy chyba obecnie mu nie przeszkadza jak go przepuszcza daj vettel spokój
Vettel nie rozumie Kubicy
Humunguos 2017-12-04 13:16
Szkoda że mu nie było żal młodych kierowców jak naciskał na zostawienie tego emeryta w garażu obok.sebastian nie rozumie że do pewnych spraw trzeba dojżeć i przyzwyczaić sie.W wyścigach akurat druga sprawna ręka by sie przydała.Moim zdaniem ta niemiecka parówka aka porobiony przez Lewisa mówi tak bo obawia sie że Kubica to będzie kolejny kierowca który zrobi go jak dziecko.Wiedzac jak dobiera sobie partnerów z zespołu pod własne,dość przeciętne umiejętności i to jak ucieka z zespołu kiedy zostanie zniszczony przez szybszych kierowców jestem w stanie to uwierzyć.Sebastian ty wolna parówo hahahaha
Vettel nie rozumie Kubicy
haha 2017-12-04 13:21
no pohejtowaliście bez sensu ,to teraz może odpowiecie na pytanie Vettela czemu teraz Kubica wraca? a nie przed rokiem czy dwoma ,kiedy bolidy były chyba najłatwiejsze w opanowaniu?
Vettel nie rozumie Kubicy
j.w. 2017-12-04 13:31
Jak mu tak zalezy na młodych kierowcach to niech zwolni swoje miejsce.
Vettel nie rozumie Kubicy
Vettel, von! 2017-12-04 13:48
Sebuś, mistrzu M21, z troski o młodzież ustąp swe miejsce Giovinazziemu, bo Scuderii nie udało się umieścić go w AR-Sauberze. Nie rozumiem dlaczego tak się upierasz na jeżdżenie w tej kategorii, mimo iż twój czas minął wraz z odejściem dmuchanych dyfuzorów, które to nadmuchały balonik twojego "miszczostfa".
Vettel nie rozumie Kubicy
Krófsko 2017-12-04 14:03
O ustępowaniu miejsca młodszym kierowcom powinien porozmawiać ze swoim „partnerem" Raikkonenem,który jest najstarszy z całej stawki.
Diesel Power
Vettel nie rozumie Kubicy
Diesel Power 2017-12-04 14:42
Wcześniej nie próbował wrócić do F1 (chociaż nie wiemy tego na 100% czy nie próbował), bo jeździł w rajdach i innych wyścigach, a jak sam Kubica wiele razy powtarzał, będzie próbował wrócić, kiedy zdrowie mu na to pozwoli. Bywał na testach w DTM, jeździł w symulatorach u Mercedesa i w końcu przyszedł moment, kiedy stwierdził, że jest w stanie podołać jeździe prawdziwym autem F1. Pytanie Vettela "dlaczego teraz, a nie wcześniej" jest trochę głupie. Wiadomo, że po wypadku i kontuzji trzeba czasu by dojść do zdrowia, a to nie trwa kilka miesięcy, tylko kilka lat. Nie ma co go hejtować, że wolałby widzieć kolejnego Niemca w Formule, każdy woli widzieć swoich rodaków, to chyba normalna rzecz. Wśród polskich widzów F1, pewnie z 90% wolałoby widzieć Kubicę niż Wehrleina. Rosjanie z chęcią zobaczyliby Sirotkina zamiast Kubicy itd.
Vettel nie rozumie Kubicy
Karolinski 2017-12-04 14:53
diesel power zgadzam sie !
Vettel nie rozumie Kubicy
edmund 2017-12-04 15:29
Najwyrazniej Vettel obawia się że Kubica nie raz go objedzie juz widzi strach !!!
Vettel nie rozumie Kubicy
Ja myśłę 2017-12-04 15:33
że wielu nie zrozumiało tez Vettela. On po prostu zastanawia się czemu Kubica zdecydował się dopiero po siedmiu latach. Nie ma co ukrywać, że siedem lat to dużo a Kubica jak każdy się starzeje i raczej jest już bliżej końca kariery nawet jeśli się dostanie. Faktycznie można zastanawiać się dlaczego marnował ten czas w rajdach czy innych seriach jak choćby w zeszłym roku próby startów w wyścigach endurance. Co do młodych kierowców to mu się nie dziwię, że broni rodaka i za nim lobbuje. Kubica pewnie też lobbował by za rodakiem w f1 gdyby taki był. Niestety Wehrlein jest cieniutki. Podobnie jak Stroll i większość młodych kierowców. Więc dla całej f1 strata żadna. Bo jak do tej pory jedynym młodym talentem z którego f1 ma pożytek jest w ostatnich latach Max.Reszta to cieniasy. Miejmy nadzieję, że w nowym sezonie będą jakieś młode naprawdę talenty. Bo ci wszyscy którzy konkurują z Kubicą o fotel już jeździli i nic nie pokazali.
Vettel nie rozumie Kubicy
129 2017-12-04 15:53
Vetel to tchórz, i kompletna lajza mało kto wie ale Kubica jeszce w zeszłym roku miał operacje łokcia i dlatego teraz może się zmieścić w kokpicie!!!. To poważna kontuzja i długi proces leczenia.Smierdzacy szkop wie, ze Kubicy wyjdzie i w 2019 jest w Ferrari i kończy jego żałosną karierę na koniec będą mówić to ten co wygrał tytuł dzięki darciu mordy i do tego ze miał dobry bolid.Kubica go rozjebie.Ciekawe dlaczego był rezerwowym w BMW, bo jest gorszy od Kubic
Vettel nie rozumie Kubicy
@129 2017-12-04 16:07
ostro popłynąłeś. Ferrari już jest poza zasięgiem Kubicy. Ie ma co się łudzić tak długa przerwa zrobiła swoje. Do tego nie wiadomo jak d końca ze sprawnością. Kubica będzie dobrym zawodnikiem środka stawki i tyle. Zobaczcie co dwa lata przerwy zrobiło z Kimim. A co dopiero siedem i kontuzja w dodatku poważna.
Vettel nie rozumie Kubicy
BW 2017-12-04 16:33
Ewidentnie Vetel trzęsie tyłkiem że nie zdobędzie 5 tytułu i to go boli. Boi się RK1. Pewnie jak Williams będzie miał konkurencyjny boild to on nie objedzie Kubicy. Mądrzy się bo trafił mu się bardzo dobry bolid i wygrywał. Tak samo jak Hamiltorn. Jakby wszystkie bolidy były identyczne wtedy byłoby najbardziej uczciwie i wiadomo kto wtedy jest najlepszy.
Vettel nie rozumie Kubicy
SUPERMAN 2017-12-04 17:24
Babi Schumache nie byłby tyle razy majstrem gdyby jeździł Kubica Co za fus przecież on był tylko zastępcom Kubicy po wypadku
Vettel nie rozumie Kubicy
Nie rozumie 2017-12-04 17:36
Gorszymi kierowcami są tacy frustraci jak Vettel, nie mogący pogodzić się z przegrywaniem, jego szczęściem była forma RedBula, którego nikt nie mógł złapać doścignąć. To jest rozpieszczony dzieciuch, średniak nawet z Riccardo sobie później nie radził, Kimi gdyby nie dostawał poleceń zespołowych też by mu łoił dupę. To jest człowiek bez honoru jak pokazał wielokrotnie w RedBulu w postępowaniu z Weberem. Proste
Vettel nie rozumie Kubicy
Ludzie po 2017-12-04 17:47
co te bzdury pisać. Przecież żaden kierowca piechotą do mety nie biegnie. Liczy się samochód a nie jakiś bolid. Hamilton, Vettel a wcześniej Schumacher po mimo posiadania talentu korzystali na przewadze technicznej jaką w danym czasie dawało im auto którym jechali. Niestety za rok Kubica tego nie doświadczy gdyż siły Williamsa to co najwyżej środek stawki taka jest prawda i z tym się trzeba pogodzić. Realni konkurenci to TR FI i może Renault i McL jeśli silnik Renault okaże się awaryjny.
Vettel nie rozumie Kubicy
a_z 2017-12-04 18:07
O Vettelu mówią, że jest inteligentny. Gdyby tak było, to nie zadałby tak niemądrego pytania. Kubica zapewne wróciłby wcześniej, gdyby to tylko od niego zależało. Ciekawi mnie, dlaczego Vettel nie jest już siedmiokrotnym mistrzem F1? Dlaczego tak długo zwleka ze zdobyciem piątego tytułu? Co do wieku - patrząc na Massę, przed Kubicą jeszcze 3 lata w F1, a patrząc na Raikkonena, to nawet 7. Wątpię, żeby Vettel miał takie perspektywy. Jeśli Kubica wróci i okaże się, że prawa ręka nie stanowi problemu, to dla Vettela może zabraknąć miejsca w Ferrari. Gdyby się okazało, że Kubica daje zespołowi więcej niż Vettel, to Ferrari nie będzie miało interesu w dalszym zatrudnianiu 31-letniego już Niemca. Będzie musiało zatrudnić kogoś lepszego. Dostępny może być Ricciardo, który pokazał już, że jest lepszy od Vettela. Sądzę, że gdyby na miejscu Vettela był Ricciardo, Verstappen albo Alonso, to Hamilton nie cieszyłby się z 4. tytułu. Vettel nie nadaje się na kierowcę nr 1 w zespole. Chyba że bolid daje taką przewagę, że nawet kilka zawalonych wyścigów nie odbiera szans na tytuł. Gdy trzeba walczyć o każdy punkt, Vettel się gubi. Psychika nie ta co u Alonso, Kubicy, Raikkonena, Ricciardo, a nawet Hamiltona czy Rosberga. Vettel nie wykorzystał szansy na tytuł, czyli zawiódł, a tego Ferrari nie zapomni. Jeśli zawiedzie ponownie, to kolejnej szansy Ferrari może mu już nie dać. Czy dałoby ją Kubicy - trudno powiedzieć. Zapewne zależałoby to od sytuacji na rynku kierowców. Moim zdaniem para Kubica-Ricciardo zwojowałaby więcej od obecnego składu Ferrari.
Vettel nie rozumie Kubicy
haha 2017-12-04 18:50
hejty i tylko hejty 2 przykłady Pasini i Zanardi-obaj z kontuzjami ,ten drugi nawet bez nóg .I co? Jeden w Moto2 ,drugi w WTCC wygrywali wyścigi czy PP,Pasini nawet w 2018 będzie jednym z faworytów ,żaden rywal na torze nie pier...ł tak jak wy pi...cie,mimo że byłi objeźdźani przez gości z uszkodzonymi nerwami czy bez nóg.Gdyby Kubica był lepszy od Vettela to by go Renault nie wzieło po testach??? Wyobrażacie sobie że Renault ma dostępnych na rynku Vettela ,Hamiltona a biorą Sainza??? Jakim cudem Kubica może być od nich lepszy? Czemu Williams jeszcze nie dał mu kontraktu tylko rozwaźa jakiegoś debiutanta z Rosji? Czy taki Everton by sie zastanawiał sekundę gdyby Messi chciał u nich grać??? KUBICA NAWET ZA NAJLEPSZYCH LAT TO BYŁ POZIOM MASSY ,BUTTONA .Nie byłby mistrzem swiata w 2011 miał byc w Ferrari i co z tego,byłby pomocnikiem Alonso , a potem Vettela jak Massa.Ani jeden ani drugi nie jest w stanie pokonać najlepszego bolidu.w stawce.I TAK WYGRYWAJA BOLIDY NIE KIEROWCY :BRAWN ,RBR,MERCEDES-nawet średni kierowcy jak BAR,WEB,ROS,BOT wygrywali wyścigi czy walczyli o tytuły.Ostatni przykład Bottas -gdzie był w Williamsie a gdzie jest teraz .To jest ten sam kierowca ,który jeżdzi na takim samym poziomie od kilku lat
Vettel nie rozumie Kubicy
qrczak 2017-12-04 19:10
Panie Vettel. Robert powiedział że będzie chciał wrócić do F1 jak będzie mógł jeździć na co najmniej takim samym poziomie jak przed wypadkiem. Widocznie ten czas nadszedł po 7 latach. Proste panie Vettel? Chicken?
Vettel nie rozumie Kubicy
obiektywny 2017-12-04 19:10
Vettel to cienias, po prostu boi się Kubicy, wie że jest wolniejszy, bo jeździli w jednym zespole i może zespół bz głównego sponsora nie podoła Williamsowi. Tytuły ma tylko dzięki ustawce w Red bullu.
Vettel nie rozumie Kubicy
haha 2017-12-04 19:31
Jak Vettel był taki słaby to czemu ustawiony pod niego Webber nigdy nie był wicemistrzem swiata? czemu dał sie objeżdżać Alonso czy Buttonowi.Żal d..y to macie za te tytuły Vettela , a prawda jest taka że gdyby nie Vettel to RBR z Webberem by nic nie zdobył
Vettel nie rozumie Kubicy
Humonguos 2017-12-04 20:29
Bardzo mądre i wartościowe słowa Błogosławionego Sebastiana. Niestety ale Kubica to już stary dziadek, taki stary ponad 30 letni "dziadzio" nie może wejść do nowych bolidów 2017/2018 gdyż po prostu sobie z nimi nie radzi, to całkowicie inne bolidy niż te którymi wcześniej gdy był w pełni sprawny Kubica startował (dziś do F1 trzeba wejść max do 25 roku życia i spędzić z 2 sezony na nauce bolidów w słabszych teamach).
Vettel nie rozumie Kubicy
Ty haha 2017-12-04 21:08
jesteś bratem humu?
Vettel nie rozumie Kubicy
sunset 2017-12-04 22:33
haha: Kubica...poziom Massy, Buttona..? Mylisz się :-)
Vettel nie rozumie Kubicy
Vettel to cienias 2017-12-05 07:44
Tak jak całe to śmieszne ferrari.Znowu płaczą że odejdą,jak dzieci,obwiniają innych za własne błędy.A wystarczyło ściągnąć Hamiltona a sebastiankowi kazać posprzątać boksy i tytuł gwarantowany.Jak głupi jest bogosławiony sebastian to widać właśnie po jego wypowiedziach.Gorszy od wolnojada jest tylko tępy niemiecki wolnojad.vettel spełnia wszystko z nawiązką.Dobrze że zostanie zapamiętany jako tania imitacja Szumachera co niepotrafi zdobyć tytułu bez Neaweya i boi sie Kubicy.
Vettel nie rozumie Kubicy
Lipson 2017-12-05 21:27
Do haha Może i weber nie był tak szybki jak Sebastian ale szczerze nie był tez dużo wolniejszy. Delegat firmy Renault publicznie mówił ze Sebastian zawsze dostawał silnik który wykazywał więcej mocy. A w momentach kiedy weber łapał wiatr w żagle i wygrywał z Sebastianem to ludzie w RBR wymieniali sebkowi podwozie wmawiając mu ze jest uszkodzone :-) jak na ironię po wypadku webera odbudowano auto weberowi na tym podwoziu i jeździł z nim do końca sezonu. Wszystko można znaleść w biografi webera fajnie ze po odejściu z F1 nie boi się mówić jak bylo
Vettel nie rozumie Kubicy
^UP 2017-12-06 20:20
NIEZŁY BAIT ŚMIECIU ALE POSTARAJ SIĘ BARDZIEJ