Spyker F8-VII B już w lipcu
Zespół Spyker F1 przyśpieszył prace nad wersją 'B' bolidu F8-VII, która ma zadebiutować już podczas lipcowego Grand Prix Europy na torze Nurburgring.
Chociaż kierowcy Spykera podczas pierwszych trzech Grand Prix sezonu byli zdecydowanie najwolniejsi w stawce, zespół jest pewny, że już niedługo praca w tunelach aerodynamicznych przyniesie spore efekty.
„Przesuwamy miejsce premiery do Niemiec”, powiedział Mike Gascoyne. „Pakiet, który zadebiutował w Malezji nie był planowany. Również w Barcelonie będziemy mieć trochę nowych części, podobnie jak w Monaco. Wyprzedzamy więc terminy, co jest bardzo dobre.”
Gascoyne ma nadzieję, że rozległe zmiany w nowej wersji bolidu będą miały zbawienny wpływ nie tylko na szybkość, ale także na prowadzenie.
„Będziemy mieć kompletnie nową tylną część bolidu, nową skrzynię biegów, nowy rozkład chłodnic, nową aerodynamikę i tak dalej”, tłumaczył.
„Wszyscy bardzo ciężko pracują. Już teraz wiemy, że pod kątem aerodynamiki będzie to ogromny krok naprzód. Mamy nadzieję, że pod względem stabilności tyłu również.”
„Przechodzimy z amortyzatorów rotacyjnych na liniowe. Gdy pracowałem dla Toyoty, zmiana taka przyniosła nam ogromne korzyści jeśli chodzi o kontrolę tyłu samochodu. Jesteśmy więc praktycznie pewni, że poczynimy postępy.”
W ciągu kilku najbliższych tygodni zostanie ukończony nowy tunel aerodynamiczny zespołu Spyker F1. Po okresie kalibracji, wesprze dotychczas używany obiekt Loli w Wielkiej Brytanii i tunel firmy Aerolab zlokalizowany we Włoszech.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.