Formuła 1 » Aktualności F1 » Senna przypomina światu o problemach Brazylii. Organizuje kampanię dla fanów F1

Senna przypomina światu o problemach Brazylii. Organizuje kampanię dla fanów F1
2011-10-07 - G. Filiks Tagi: Suzuka, Senna, Lotus Renault, Japonia
Bruno Senna i jego zespół Lotus Renault GP ruszyli dzisiaj z przedsięwzięciem 'Senna Tri Campaign' wspierającym Fundację Ayrtona Senny.
Nadeszła dwudziesta rocznica zdobycia przez nieodżałowanego wuja Bruno trzeciego tytułu mistrza świata Formuły 1, którą jego siostrzeniec postanowił wykorzystać do uświadomienia świata o problemach Brazylii związanych z głodem, brakiem odzieży, złymi warunkami mieszkaniowymi wielu ludzi, czy ograniczonym dostępem do edukacji. Motto przedsięwzięcia to „Jedno osiągnięcie napędza drugie" i w jego ramach fani z całego świata do końca listopada mogą nadsyłać swoje zdjęcia, a Bruno umieści je na brazylijskiej fladze, którą wzniesie w górę podczas finału sezonu na torze Interlagos. Ponadto od GP Korei Południowej 27-latek będzie używał specjalnego kasku promującego 'Senna Tri Campaign'. „Tor Suzuka był świadkiem wielu ważnych wyścigowych pojedynków mojego wuja, dlatego to idealne miejsce do ogłoszenia startu kampanii". - powiedział Senna. „Prowadzenie całego przedsięwzięcia będzie prawdziwym przywilejem. Chcę zwrócić uwagę na problemy, jakie zwalcza Fundacja Ayrtona Senny, szczególnie te związane z edukacją Brazylijczyków. Mam nadzieję, że pomoże mi jak najwięcej fanów. Odwdzięczę się umieszczeniem ich fotografii na narodowej fladze, którą pokażę podczas GP Brazylii. Liczę, iż kibice podzielą się tą wiadomością poprzez portale społecznościowe".
Więcej informacji o kampanii można znaleźć pod adresem www.sennatri.com.br
Nadeszła dwudziesta rocznica zdobycia przez nieodżałowanego wuja Bruno trzeciego tytułu mistrza świata Formuły 1, którą jego siostrzeniec postanowił wykorzystać do uświadomienia świata o problemach Brazylii związanych z głodem, brakiem odzieży, złymi warunkami mieszkaniowymi wielu ludzi, czy ograniczonym dostępem do edukacji. Motto przedsięwzięcia to „Jedno osiągnięcie napędza drugie" i w jego ramach fani z całego świata do końca listopada mogą nadsyłać swoje zdjęcia, a Bruno umieści je na brazylijskiej fladze, którą wzniesie w górę podczas finału sezonu na torze Interlagos. Ponadto od GP Korei Południowej 27-latek będzie używał specjalnego kasku promującego 'Senna Tri Campaign'. „Tor Suzuka był świadkiem wielu ważnych wyścigowych pojedynków mojego wuja, dlatego to idealne miejsce do ogłoszenia startu kampanii". - powiedział Senna. „Prowadzenie całego przedsięwzięcia będzie prawdziwym przywilejem. Chcę zwrócić uwagę na problemy, jakie zwalcza Fundacja Ayrtona Senny, szczególnie te związane z edukacją Brazylijczyków. Mam nadzieję, że pomoże mi jak najwięcej fanów. Odwdzięczę się umieszczeniem ich fotografii na narodowej fladze, którą pokażę podczas GP Brazylii. Liczę, iż kibice podzielą się tą wiadomością poprzez portale społecznościowe".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Senna przypomina światu o problemach Brazylii. Organizuje kampanię dla fanów F1
Podobne: Senna przypomina światu o problemach Brazylii. Organizuje kampanię dla fanów F1



Podobne galerie: Senna przypomina światu o problemach Brazylii. Organizuje kampanię dla fanów F1



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć