Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Ricciardo się obrócił
Daniel Ricciardo

Ricciardo się obrócił

2018-05-14 - G. Filiks     Tagi: Ricciardo, Hiszpania, Formuła 1, Barcelona
Daniel Ricciardo nie odegrał pierwszoplanowej roli podczas wczorajszego wyścigu Formuły 1 o GP Hiszpanii. Kierowca Red Bulla osiągnął metę najpóźniej z czołówki, 50 sekund po zwycięzcy Lewisie Hamiltonie i 23 sekundy po zespołowym partnerze Maxie Verstappenie. Australijczyk zdradził, że przyczyniło się do tego obrócenie bolidu, którego nie pokazano w transmisji telewizyjnej.
skrót wyścigu

„Tak naprawdę obróciłem się przy restarcie
(gdy kończyła się wirtualna neutralizacja - red.). Miałem problemy z utrzymaniem opon w odpowiednio wysokiej temperaturze". - powiedział.
Daniel RicciardoDaniel Ricciardo
„Na szczęście nie spotkałem się ze ścianą jak Grosjean w Baku, ale oczywiście potem podążałem przez to samotnie. Były oznaki dobrego tempa, lecz to był dosyć nudny wyścig".

Ricciardo narzekał, że jechało mu się trudno w przeciągu całych zawodów.

„Kiedy potrafiłeś złożyć wszystko do kupy, pojechałeś szybko, ale było bardzo łatwo o błędy. Określiłbym to balansowaniem na ostrzu noża". - tłumaczył.

„Jeśli miałeś szczęście, mogłeś pokonać piekielne okrążenie, ale dało się to zrobić gdzieś raz na pięć kółek. Podczas czterech pozostałych ślizgałem się i walczyłem o utrzymanie na torze".
Daniel RicciardoDaniel Ricciardo



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Ricciardo się obrócił

Ricciardo się obrócił
haha 2018-05-14 10:19
wszyscy maja ogromne problemy z oponami , z utrzymaniem właściwej temperatury. Tracenie kontroli nad bolidem w trakcie VSC czy SC to juz parodia , co to Pirelli stworzyło za bubla? Nie można jechać swoim tempem przez cały dystans tylko jest walka o utrzymanie się na torze. Te opony to kompletne nieporozumienie -maja 7 mieszanek a róznice między nimi są praktycznie żadne-w kwalifikacjach opony miękkie były szybsze od supersoftów ,ba nawet w Q1 Alonso kręcił świetne czasy na pośredniej. Powinno być jak w MotoGp -3 mieszanki miękka,średnia i twarda i sekundowa różnica pomiędzy nimi. Po 4 zestawy każdej mieszanki standardowo na kwale i wyścig i niech kombinuja-ci co odpadną w Q1 zaoszczędzą miękką mieszankę na wyścig a ci z Q3 zużyja miękką w kwalu i wyścig pojadą na wolniejszych