Formuła 1 » Aktualności F1 » Red Bull wraca do poprzedniej wersji silnika Renault, bo musi

Red Bull wraca do poprzedniej wersji silnika Renault, bo musi
Red Bull postanowił z powrotem zamontować swoim bolidom poprzednią wersję silnika Renault na resztę tegorocznego sezonu Formuły 1. Max Verstappen wyjaśnił, że jego zespół nie miał innego wyboru, ponieważ użyta w Singapurze najnowsza specyfikacja jednostki napędowej francuskiego koncernu nie nadaje się na duże wysokości n. p. m.
Verstappen i Daniel Ricciardo od nadchodzącego GP Rosji będą jeździć znów na silniku Renault w specyfikacji B. Specyfikacja C charakteryzuje się wyższymi osiągami, ale są z nią problemy. Nowy motor szwankował Verstappenowi w Singapurze. Jak się okazało, nie w każdych warunkach może pracować. Byłyby z nim kłopoty także podczas GP Meksyku i GP Brazylii, w związku z rzadkim powietrzem na torach goszczących te zawody.
„Nasza specyfikacja C nie może funkcjonować na dużej wysokości w Meksyku i Brazylii". - mówi Verstappen.
„Wiedzieliśmy też, odkąd wzięliśmy specyfikację C, że musimy w pewnym momencie sięgnąć jeszcze po specyfikację B. Myślę, że tutaj jest najlepsze miejsce na to. Chodzi również o dysponowanie większą liczbą części zapasowych, na wypadek gdyby coś się zepsuło". Holender przekazał dodatkowo, że specyfikacja C zapewniała wyższą moc w kwalifikacjach, ale w wyścigu miała takie same osiągi jak specyfikacja B, albo nawet odrobinę gorsze.
Dokonując kolejnej wymiany silników, kierowcy Red Bulla dostaną w Rosji kary cofnięcia na starcie wyścigu za przekroczenie limitu podzespołów jednostki napędowej na sezon. Podobnie, jak zawodnicy siostrzanej ekipy Toro Rosso.
Verstappen i Daniel Ricciardo od nadchodzącego GP Rosji będą jeździć znów na silniku Renault w specyfikacji B. Specyfikacja C charakteryzuje się wyższymi osiągami, ale są z nią problemy. Nowy motor szwankował Verstappenowi w Singapurze. Jak się okazało, nie w każdych warunkach może pracować. Byłyby z nim kłopoty także podczas GP Meksyku i GP Brazylii, w związku z rzadkim powietrzem na torach goszczących te zawody.
„Nasza specyfikacja C nie może funkcjonować na dużej wysokości w Meksyku i Brazylii". - mówi Verstappen.
„Wiedzieliśmy też, odkąd wzięliśmy specyfikację C, że musimy w pewnym momencie sięgnąć jeszcze po specyfikację B. Myślę, że tutaj jest najlepsze miejsce na to. Chodzi również o dysponowanie większą liczbą części zapasowych, na wypadek gdyby coś się zepsuło". Holender przekazał dodatkowo, że specyfikacja C zapewniała wyższą moc w kwalifikacjach, ale w wyścigu miała takie same osiągi jak specyfikacja B, albo nawet odrobinę gorsze.
Dokonując kolejnej wymiany silników, kierowcy Red Bulla dostaną w Rosji kary cofnięcia na starcie wyścigu za przekroczenie limitu podzespołów jednostki napędowej na sezon. Podobnie, jak zawodnicy siostrzanej ekipy Toro Rosso.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Red Bull wraca do poprzedniej wersji silnika Renault, bo musi
Podobne: Red Bull wraca do poprzedniej wersji silnika Renault, bo musi



Podobne galerie: Red Bull wraca do poprzedniej wersji silnika Renault, bo musi
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć