Formuła 1 » Aktualno¶ci F1 » Pay-driverzy "chorob±" Formuły 1?

Pay-driverzy "chorob±" Formuły 1?
Nieoczekiwanie rezygnuj±c z Timo Glocka i otwarcie daj±c do zrozumienia, że rozwi±zuje z do¶wiadczonym Niemcem kontrakt, ponieważ już nie może sobie pozwolić mieć kierowcy zamiast zasilaj±cego budżet zespołu pieniędzmi sponsorów, pobieraj±cego od niego pensję, Marussia wywołała debatę o stanie budżetów teamów F1. Zatrudnianie przez mniejsze ekipy tzw. "pay-driverów" po to, aby przetrwać, krzywdzi zawodników utalentowanych, ale bez wsparcia finansowego, i coraz bardziej niepokoi opinię publiczn±.
„Mam nadzieję, że sytuacja szybko się zmieni, bo taka F1 nie ma nic wspólnego ze sportem!". - napisał Glock na Twitterze po utracie kokpitu Marussii.
Felipe Massa spytany, co s±dzi o poszerzaniu się w Formule Jeden grona "pay-driverów", odparł: „Szczerze mówi±c to nie jest dobre".
Niemiecka prasa rozgoryczona wypadnięciem Glocka z F1 napisała, że królowa sportów motorowych jest „chora". Chociaż zarabia krocie (w zeszłym roku szacunkowo 2 miliardy USD), według informacji dziennika Sport Bild ponad połowa stawki zespołów ma cały czas problemy finansowe.
„Tylko najlepsza czwórka - Red Bull, Ferrari, McLaren i Mercedesa - jest wolna od tarapatów". - stwierdziła wydawana u naszych zachodnich s±siadów gazeta. Magazyn Auto Motor und Sport alarmuje: „Musimy się zacz±ć martwić o Formułę Jeden. HRT odeszło, Caterham i Marussia mog± się utrzymać tylko z 'pay-driverami'. Posady trac± kierowcy tacy, jak Timo Glock i Heikki Kovalainen. Sport powinien się zastanowić, jak przetrwa".
Szwajcarski dziennikarz Roger Benoit dodał: „Gdyby zespoły musiały uregulować do końca lutego wszystkie swoje rachunki, sezon rozpocz±łby się tylko z dziesięcioma bolidami".
Według szefowej Saubera - Monishy Kaltenborn, jedynym ratunkiem jest drastyczne i natychmiastowe cięcie kosztów..„Jeżeli nie dojdzie do tego szybko, F1 czekaj± bardzo niebezpieczne czasy". - ostrzegła Hinduska.
Felipe Massa spytany, co s±dzi o poszerzaniu się w Formule Jeden grona "pay-driverów", odparł: „Szczerze mówi±c to nie jest dobre".
Niemiecka prasa rozgoryczona wypadnięciem Glocka z F1 napisała, że królowa sportów motorowych jest „chora". Chociaż zarabia krocie (w zeszłym roku szacunkowo 2 miliardy USD), według informacji dziennika Sport Bild ponad połowa stawki zespołów ma cały czas problemy finansowe.
„Tylko najlepsza czwórka - Red Bull, Ferrari, McLaren i Mercedesa - jest wolna od tarapatów". - stwierdziła wydawana u naszych zachodnich s±siadów gazeta. Magazyn Auto Motor und Sport alarmuje: „Musimy się zacz±ć martwić o Formułę Jeden. HRT odeszło, Caterham i Marussia mog± się utrzymać tylko z 'pay-driverami'. Posady trac± kierowcy tacy, jak Timo Glock i Heikki Kovalainen. Sport powinien się zastanowić, jak przetrwa".
Szwajcarski dziennikarz Roger Benoit dodał: „Gdyby zespoły musiały uregulować do końca lutego wszystkie swoje rachunki, sezon rozpocz±łby się tylko z dziesięcioma bolidami".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wej¶ciem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wej¶ciem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Pay-driverzy "chorob±" Formuły 1?
Podobne: Pay-driverzy "chorob±" Formuły 1?




Podobne galerie: Pay-driverzy "chorob±" Formuły 1?
Najczę¶ciej czytane w tym miesi±cu



Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć


Newsletter