Formuła 1 » Aktualności F1 » Mercedes walczy z ziarnieniem hipermiękkich opon w swoim bolidzie

Mercedes walczy z ziarnieniem hipermiękkich opon w swoim bolidzie
2018-06-02 - G. Filiks Tagi: Kanada, Opony, Pirelli, Monako, Formuła 1, Montreal, Monte Carlo, Mercedes
Mercedes próbuje poprawić funkcjonowanie hipermiękkich opon w swoim bolidzie Formule 1, obawiając się, że jeśli dalej będzie miał z nimi takie problemy jak w Monako, może za to słono zapłacić podczas przyszłotygodniowego GP Kanady.
Jak wszyscy doskonale wiedzą, ogumienie Pirelli jest odwieczną bolączką mistrzów świata. Hipermiękka mieszanka, na której kierowcy startowali w Monako po raz pierwszy, ziarniła i zużywała się Srebrnym Strzałom bardziej niż Ferrari oraz Red Bullowi. Lewis Hamilton niejednokrotnie alarmował przez radio, w jak złym stanie są jego opony, i zjechał na pit-stop najwcześniej z czołówki.
W Kanadzie nowe najbardziej miękkie ogumienie znów będzie w użyciu, dlatego Mercedes ma problem przed kolejną rundą sezonu. Ale liczy, że z niego wybrnie.
„Poświęciliśmy temu dość dużo pracy w tym tygodniu". - mówi zajmujący w zespole posadę dyrektora inżynierii na torze Andrew Shovolin. „Widzieliśmy, jak inni byli w podobnej sytuacji (z hipermiękką mieszanką w Monako - red.), ale co kluczowe dla nas, Red Bull zdawał radzić sobie lepiej, podobnie Ferrari". „Teraz mamy całkiem niezłe pojęcie, co poszło źle, i będziemy nad tym jeszcze pracować, aby zrozumieć sprawę w pełni, ponieważ musimy się z nią uporać na Montreal".
„Będziemy mieć tam takie same opony, więc możesz mieć podobne kłopoty. Musimy dopilnować, żebyśmy nie byli narażeni. W Montrealu w przypadku utraty tempa i zmagania się z degradacją opon ludzie wyprzedzą cię bardzo łatwo".
Jak wszyscy doskonale wiedzą, ogumienie Pirelli jest odwieczną bolączką mistrzów świata. Hipermiękka mieszanka, na której kierowcy startowali w Monako po raz pierwszy, ziarniła i zużywała się Srebrnym Strzałom bardziej niż Ferrari oraz Red Bullowi. Lewis Hamilton niejednokrotnie alarmował przez radio, w jak złym stanie są jego opony, i zjechał na pit-stop najwcześniej z czołówki.
W Kanadzie nowe najbardziej miękkie ogumienie znów będzie w użyciu, dlatego Mercedes ma problem przed kolejną rundą sezonu. Ale liczy, że z niego wybrnie.
„Poświęciliśmy temu dość dużo pracy w tym tygodniu". - mówi zajmujący w zespole posadę dyrektora inżynierii na torze Andrew Shovolin. „Widzieliśmy, jak inni byli w podobnej sytuacji (z hipermiękką mieszanką w Monako - red.), ale co kluczowe dla nas, Red Bull zdawał radzić sobie lepiej, podobnie Ferrari". „Teraz mamy całkiem niezłe pojęcie, co poszło źle, i będziemy nad tym jeszcze pracować, aby zrozumieć sprawę w pełni, ponieważ musimy się z nią uporać na Montreal".
„Będziemy mieć tam takie same opony, więc możesz mieć podobne kłopoty. Musimy dopilnować, żebyśmy nie byli narażeni. W Montrealu w przypadku utraty tempa i zmagania się z degradacją opon ludzie wyprzedzą cię bardzo łatwo".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Mercedes walczy z ziarnieniem hipermiękkich opon w swoim bolidzie
Podobne: Mercedes walczy z ziarnieniem hipermiękkich opon w swoim bolidzie



Podobne galerie: Mercedes walczy z ziarnieniem hipermiękkich opon w swoim bolidzie
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć