
Szef zespołu BMW Sauber - Mario Theissen - podzielił się z kibicami własnymi opiniami na temat modelu F1.09, pracy kierowców oraz oczekiwaniach w dalszej części tegorocznego sezonu.
"Drodzy entuzjaści sportów motorowych.
To oczywiste, że liczyliśmy na zupełnie inne rezultaty naszego domowego wyścigu na torze Nurburgring. W porównaniu z Silverstone, dziesiąta i czternasta pozycja stanowiły niewielką poprawę, ale nie możemy sobie pozwolić na takie podejście. W połowie sezonu jedna sprawa jest oczywista: F1.09 nie jest wystarczająco szybki. Staliśmy się niekonkurencyjni, gdy FIA zalegalizowała podwójny dyfuzor. Od tamtej pory próbujemy odrobić straty związane z niewystarczającą siłą docisku. Nie jesteśmy też w stanie wykorzystać pełnego potencjału opon, zwłaszcza w niskich temperaturach, co było widać w Silverstone i na Nurburgringu.
Kierowcy nie ponoszą za taki stan rzeczy żadnej winy. Jeżeli
dostarczymy im samochody, którymi będą w stanie rywalizować z
najlepszymi, to oni z pewnością znowu to zrobią. Udowodnili to już
wielokrotnie w przeszłości. Zarówno Nick, jak i Robert zachowują się w
tej sytuacji bardzo profesjonalnie. Intensywnie pracują wspólnie z
inżynierami, próbując rozwiązać nasze problemy i starają się sprawić, aby nasz zespół ponownie znalazł się
wśród najlepszych.
Rozpoczęliśmy już prace nad przyszłorocznym F1.10, co jest
normalne o tej porze roku. Będziemy je prowadzili równolegle z dalszym
rozwojem aktualnego samochodu. F1.09 będzie rozwijany nadal, ponieważ
zmiany w regulacjach aerodynamicznych w 2010 roku są jedynie
kosmetyczne, a to oznacza, że możemy przenieść doświadczenia, które
obecnie gromadzimy i użyć je w F1.10. To nasze podstawowe zadanie w
drugiej połowie sezonu."
Mario Theissen
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
Komentarze do:
Mario Theissen - list do fanów









