Formuła 1 » Aktualności F1 » Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1

Spółka Liberty Media przejmująca Formułę 1 objaśniła szerzej swoje plany na rozbudowanie najważniejszej serii wyścigowej świata - czyli zwiększenie jej dochodów.
Wcześniej człowiek amerykańskiego giganta medialnego w mistrzostwach - ich nowy prezes Chase Carey - przekazał, że nie chce odrywać F1 od europejskich korzeni, ale zamierza zgłębić rynki na innych kontynentach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Sugerował nowe wyścigi w popularnych miastach tego kraju. Mówił też o zwiększeniu liczby sponsorów czempionatu i dystrybucji jego treści cyfrowych.
Teraz jeden z dwóch najważniejszych ludzi w Liberty Media - Greg Maffei - powiedział wprost o rozgrywaniu więcej niż 21 wyścigów w sezonie.
Amerykanie chcą również, aby transmisje telewizyjne Grand Prix stały się płatne w kolejnych krajach. Maffei także zwrócił uwagę, że w tej chwili królowa sportów motorowych ma 17 sponsorów, podczas gdy najważniejsza amerykańska liga baseballu znalazła ich 75 w samym USA.
Wreszcie, Liberty Media planuje najbardziej poprawić zyski generowane poprzez cyfrowe media. Maffei zasugerował zarabianie na udostępnianiu ekskluzywnych materiałów i danych z wyścigów, grach komputerowych, technologii wirtualnej rzeczywistości i rzeczywistości rozszerzonej, a nawet na zakładach bukmacherskich.
Wcześniej człowiek amerykańskiego giganta medialnego w mistrzostwach - ich nowy prezes Chase Carey - przekazał, że nie chce odrywać F1 od europejskich korzeni, ale zamierza zgłębić rynki na innych kontynentach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Sugerował nowe wyścigi w popularnych miastach tego kraju. Mówił też o zwiększeniu liczby sponsorów czempionatu i dystrybucji jego treści cyfrowych.
Teraz jeden z dwóch najważniejszych ludzi w Liberty Media - Greg Maffei - powiedział wprost o rozgrywaniu więcej niż 21 wyścigów w sezonie.
Amerykanie chcą również, aby transmisje telewizyjne Grand Prix stały się płatne w kolejnych krajach. Maffei także zwrócił uwagę, że w tej chwili królowa sportów motorowych ma 17 sponsorów, podczas gdy najważniejsza amerykańska liga baseballu znalazła ich 75 w samym USA.
Wreszcie, Liberty Media planuje najbardziej poprawić zyski generowane poprzez cyfrowe media. Maffei zasugerował zarabianie na udostępnianiu ekskluzywnych materiałów i danych z wyścigów, grach komputerowych, technologii wirtualnej rzeczywistości i rzeczywistości rozszerzonej, a nawet na zakładach bukmacherskich.
źródło: motorsport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
4
Komentarze do:
Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1
Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1
cynik 2016-09-23 15:42
Jak amerykanie się dorwą do F1 to będziemy musieli mieć wielki worek dolarów żeby oglądać wyścigi.
Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1
obol 2016-09-23 20:52
Chytry traci dwa razy, koniec F1 na horyzoncie ......
Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1
polindos 2016-09-24 21:40
Moim zdanie f1 stanie się zabaweczką do zarabiania pieniędzy , i nie będzie to już to samo widowisko i ten sam poziom. Bernie będzie ostatnim prawdziwym szefem f1, potem będą tylko ekonomiści. Będą znikać europejskie tory w zamian będą amerykańskie wskakiwać.
Podobne: Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1



Podobne galerie: Liberty Media zdradza kolejny plany wobec F1



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć