Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Kierowcy F1 niezadowoleni z nowej wersji ostatniego zakrętu toru Sepang
			
			
			
			Kierowcy F1 niezadowoleni z nowej wersji ostatniego zakrętu toru Sepang
						Większość kierowców Formuły 1 kręci nosem na zmodyfikowanie finałowego zakrętu toru Sepang w Malezji, po wypróbowaniu go w trakcie piątkowych treningów.
Obiekt pod Kuala Lumpur został w tym roku poważnie odnowiony. Przede wszystkim wymieniono mu asfalt na całym okrążeniu. Przy okazji wprowadzono pewne korekty. Najbardziej różni się nawrót między dwoma najdłuższymi prostymi, który postanowiono pochylić do zewnątrz.
„Nie jest to najatrakcyjniejszy łuk w kalendarzu". - komentował Daniel Ricciardo.
„Jest wymagający. To chyba jeden pozytyw. Obierasz wewnętrzną, ale spadasz na zewnętrzną. Więc pokonujesz dużo dłuższy dystans". „Nie powiedziałbym, że to fajny zakręt, przez spadek terenu brakuje na nim przyczepności".
Carlos Sainz Junior zwrócił uwagę, że pochylenie zakrętu do zewnątrz „nie jest naturalne".
Romain Grosjean powiedział, że nowa linia jazdy przez łuk okazała się „bardzo trudna do znalezienia".
	
	
	
	
						Mistrz świata Lewis Hamilton stwierdził, iż zakręt przejeżdża się dziwnie i wbrew zamysłom nie będzie na nim łatwiej wyprzedzać.
Ale wielu chwaliło przyczepność nowego asfaltu, choć Jenson Button porównał go do śliskiej nawierzchni toru w Soczi. Niezadowolenia Brytyjczyka nie podziela między innymi Max Verstappen.„Nowy asfalt ma trochę więcej przyczepności". - ocenił 19-latek. „Wcześniej były tutaj problemy z trakcją, ale wydaje się, że zmiany wprowadzone na torze poprawiły sytuację".
					
Obiekt pod Kuala Lumpur został w tym roku poważnie odnowiony. Przede wszystkim wymieniono mu asfalt na całym okrążeniu. Przy okazji wprowadzono pewne korekty. Najbardziej różni się nawrót między dwoma najdłuższymi prostymi, który postanowiono pochylić do zewnątrz.
„Nie jest to najatrakcyjniejszy łuk w kalendarzu". - komentował Daniel Ricciardo.
„Jest wymagający. To chyba jeden pozytyw. Obierasz wewnętrzną, ale spadasz na zewnętrzną. Więc pokonujesz dużo dłuższy dystans". „Nie powiedziałbym, że to fajny zakręt, przez spadek terenu brakuje na nim przyczepności".
Carlos Sainz Junior zwrócił uwagę, że pochylenie zakrętu do zewnątrz „nie jest naturalne".
Romain Grosjean powiedział, że nowa linia jazdy przez łuk okazała się „bardzo trudna do znalezienia".
Ale wielu chwaliło przyczepność nowego asfaltu, choć Jenson Button porównał go do śliskiej nawierzchni toru w Soczi. Niezadowolenia Brytyjczyka nie podziela między innymi Max Verstappen.„Nowy asfalt ma trochę więcej przyczepności". - ocenił 19-latek. „Wcześniej były tutaj problemy z trakcją, ale wydaje się, że zmiany wprowadzone na torze poprawiły sytuację".
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Kierowcy F1 niezadowoleni z nowej wersji ostatniego zakrętu toru Sepang
Podobne: Kierowcy F1 niezadowoleni z nowej wersji ostatniego zakrętu toru Sepang
				 Liga Typerów - GP Malezji 2017 »
Liga Typerów - GP Malezji 2017 »
					
					 Liga Typerów - GP Malezji 2014 »
Liga Typerów - GP Malezji 2014 »
					
				Podobne galerie: Kierowcy F1 niezadowoleni z nowej wersji ostatniego zakrętu toru Sepang
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Galerie zdjęć








 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety Yamaha
Tapety Yamaha  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011
Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011  BMW Vision EfficientDynamics Concept
BMW Vision EfficientDynamics Concept  
 
			
 
 
			