Formuła 1  »  Aktualności F1  »  GP Malezji - wyniki 2. treningu: Ferrari najszybsze, BMW Sauber daleko z tyłu
			
			
			
			 
									
					
					GP Malezji - wyniki 2. treningu: Ferrari najszybsze, BMW Sauber daleko z tyłu
							2009-04-03 - W. Nogalski     Tagi: BMW Sauber, Sepang, Ferrari, Wyniki
						
						
						Kierowcy Scuderii Ferrari Kimi Raikkonen i Felipe Massa przerwali passę Nico Rosberga uzyskując podczas drugiego treningu przed Grand Prix Malezji najlepsze czasy.
Trzeci wynik uzyskał Sebastian Vettel, czwarty był Nico Rosberg Williamsie, a piąty Mark Webber w drugim bolidzie Red Bull Racing. Faworyci do zwycięstwa - Rubens Barrichello i Jenson Button - stracili do Raikkonena pół sekundy i zostali sklasyfikowani na szóstym i siódmym miejscu. Druga sesja w wykonaniu kierowców BMW Sauber była zdecydowanie słabsza - Robert Kubica stracił do Raikkonena ponad półtorej sekundy i został sklasyfikowany na siedemnastej pozycji. Nick Heidfeld był ostatni
Wiszące nad Sepang ciemne chmury sprawiły, że od pierwszych minut sesji na torze sporo się działo. Już po pięciu minutach aż 19 kierowców przejechało okrążenie pomiarowe, a na prowadzeniu znaleźli się między innymi Sebastian Vettel, Kazuki Nakajima, Giancarlo Fisichella, Nico Rosberg i Lewis Hamilton.
W czterdziestej minucie na prowadzeniu ponownie znalazł się Nakajima z czasem 1:36.340s, a po kolejnych dziesięciu minutach na pierwszej lokacie zmienił go Sebastian Vettel.
Wtedy jednak na tor wyjechali kierowcy Ferrari, którzy podczas serii szybkich okrążeń szybko podnieśli poprzeczkę - najpierw Massa uzyskał czas 1:35.832s, a po chwili Raikkonen pojechał jeszcze szybciej uzyskując najlepszy rezultat dnia - 1:35.706s.
	
	
	
	
						
W samej końcówce atak przypuścili jeszcze Vettel, Rosberg, Webber i kierowcy Brawn GP, jednak żaden z nich nie zdołał zdetronizować kierowców Ferrari.
Podobnie jak pierwsza sesja, również druga obfitowała w drobne incydenty, a najpoważniejszym z nich był wypadek Giancarlo Fisichelli, który w zakręcie 10. rozbił swój bolid na barierach ochronnych.
					
					
Trzeci wynik uzyskał Sebastian Vettel, czwarty był Nico Rosberg Williamsie, a piąty Mark Webber w drugim bolidzie Red Bull Racing. Faworyci do zwycięstwa - Rubens Barrichello i Jenson Button - stracili do Raikkonena pół sekundy i zostali sklasyfikowani na szóstym i siódmym miejscu. Druga sesja w wykonaniu kierowców BMW Sauber była zdecydowanie słabsza - Robert Kubica stracił do Raikkonena ponad półtorej sekundy i został sklasyfikowany na siedemnastej pozycji. Nick Heidfeld był ostatni
Wiszące nad Sepang ciemne chmury sprawiły, że od pierwszych minut sesji na torze sporo się działo. Już po pięciu minutach aż 19 kierowców przejechało okrążenie pomiarowe, a na prowadzeniu znaleźli się między innymi Sebastian Vettel, Kazuki Nakajima, Giancarlo Fisichella, Nico Rosberg i Lewis Hamilton.
W czterdziestej minucie na prowadzeniu ponownie znalazł się Nakajima z czasem 1:36.340s, a po kolejnych dziesięciu minutach na pierwszej lokacie zmienił go Sebastian Vettel.
Wtedy jednak na tor wyjechali kierowcy Ferrari, którzy podczas serii szybkich okrążeń szybko podnieśli poprzeczkę - najpierw Massa uzyskał czas 1:35.832s, a po chwili Raikkonen pojechał jeszcze szybciej uzyskując najlepszy rezultat dnia - 1:35.706s.
Podobnie jak pierwsza sesja, również druga obfitowała w drobne incydenty, a najpoważniejszym z nich był wypadek Giancarlo Fisichelli, który w zakręcie 10. rozbił swój bolid na barierach ochronnych.
| Grand Prix Malezji - Sepang - 03.04.2009, Trening 2: | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Ilość okrązeń | ||
| 1. | Raikkonen | Ferrari | 1:35.707 | 40 | ||
| 2. | Massa | Ferrari | 1:35.832 | +0.125 | 38 | |
| 3. | Vettel | Red Bull-Renault | 1:35.954 | +0.247 | 40 | |
| 4. | Rosberg | Williams-Toyota | 1:36.015 | +0.308 | 39 | |
| 5. | Webber | Red Bull-Renault | 1:36.026 | +0.319 | 36 | |
| 6. | Barrichello | Brawn-Mercedes | 1:36.161 | +0.454 | 37 | |
| 7. | Button | Brawn-Mercedes | 1:36.254 | +0.547 | 31 | |
| 8. | Nakajima | Williams-Toyota | 1:36.290 | +0.583 | 35 | |
| 9. | Kovalainen | McLaren-Mercedes | 1:36.397 | +0.690 | 40 | |
| 10. | Piquet | Renault | 1:36.401 | +0.694 | 35 | |
| 11. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:36.515 | +0.808 | 30 | |
| 12. | Trulli | Toyota | 1:36.516 | +0.809 | 34 | |
| 13. | Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:36.628 | +0.921 | 32 | |
| 14. | Glock | Toyota | 1:36.639 | +0.932 | 29 | |
| 15. | Alonso | Renault | 1:36.640 | +0.933 | 20 | |
| 16. | Sutil | Force India-Mercedes | 1:36.875 | +1.168 | 36 | |
| 17. | Kubica | BMW-Sauber | 1:37.267 | +1.560 | 38 | |
| 18. | Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | 1:37.278 | +1.571 | 30 | |
| 19. | Fisichella | Force India-Mercedes | 1:37.432 | +1.725 | 27 | |
| 20. | Heidfeld | BMW-Sauber | 1:37.930 | +2.223 | 37 | |
| Prędkości maksymalne | ||
|---|---|---|
| Kierowca | Prędkość | |
| 1 | Nelsinho Piquet | 308.0 | 
| 2 | Sebastian Vettel | 303.9 | 
| 3 | Adrian Sutil | 303.4 | 
| 4 | Giancarlo Fisichella | 301.7 | 
| 5 | Sebastien Bourdais | 301.0 | 
| 6 | Kimi Raikkonen | 300.2 | 
| 7 | Fernando Alonso | 300.1 | 
| 8 | Heikki Kovalainen | 299.5 | 
| 9 | Sebastien Buemi | 299.2 | 
| 10 | Felipe Massa | 298.8 | 
| 11 | Rubens Barrichello | 298.0 | 
| 12 | Lewis Hamilton | 298.0 | 
| 13 | Mark Webber | 297.6 | 
| 14 | Jarno Trulli | 297.5 | 
| 15 | Jenson Button | 297.1 | 
| 16 | Timo Glock | 295.6 | 
| 17 | Kazuki Nakajima | 294.9 | 
| 18 | Nico Rosberg | 294.7 | 
| 19 | Robert Kubica | 294.3 | 
| 20 | Nick Heidfeld | 293.4 | 
| Czasy sektorów | ||
|---|---|---|
| Kierowca | Czas | |
| Sektor 1 | ||
| 1 | Lewis Hamilton | 24.757 | 
| 2 | Kimi Raikkonen | 24.779 | 
| 3 | Fernando Alonso | 24.785 | 
| 4 | Heikki Kovalainen | 24.849 | 
| 5 | Felipe Massa | 24.856 | 
| 6 | Mark Webber | 24.874 | 
| 7 | Rubens Barrichello | 24.874 | 
| 8 | Sebastian Vettel | 24.879 | 
| 9 | Adrian Sutil | 24.918 | 
| 10 | Jenson Button | 24.948 | 
| 11 | Sebastien Buemi | 24.954 | 
| 12 | Nico Rosberg | 24.984 | 
| 13 | Nelsinho Piquet | 24.990 | 
| 14 | Giancarlo Fisichella | 25.028 | 
| 15 | Kazuki Nakajima | 25.035 | 
| 16 | Jarno Trulli | 25.053 | 
| 17 | Robert Kubica | 25.066 | 
| 18 | Timo Glock | 25.068 | 
| 19 | Sebastien Bourdais | 25.076 | 
| 20 | Nick Heidfeld | 25.150 | 
| Sektor 2 | ||
| 1 | Nico Rosberg | 31.733 | 
| 2 | Kimi Raikkonen | 31.777 | 
| 3 | Sebastian Vettel | 31.804 | 
| 4 | Jenson Button | 31.853 | 
| 5 | Kazuki Nakajima | 31.873 | 
| 6 | Felipe Massa | 31.915 | 
| 7 | Timo Glock | 31.938 | 
| 8 | Mark Webber | 31.941 | 
| 9 | Jarno Trulli | 31.947 | 
| 10 | Rubens Barrichello | 31.984 | 
| 11 | Lewis Hamilton | 32.129 | 
| 12 | Fernando Alonso | 32.161 | 
| 13 | Nelsinho Piquet | 32.175 | 
| 14 | Adrian Sutil | 32.267 | 
| 15 | Robert Kubica | 32.289 | 
| 16 | Heikki Kovalainen | 32.304 | 
| 17 | Sebastien Buemi | 32.317 | 
| 18 | Giancarlo Fisichella | 32.482 | 
| 19 | Nick Heidfeld | 32.489 | 
| 20 | Sebastien Bourdais | 32.644 | 
| Sektor 3 | ||
| 1 | Kimi Raikkonen | 38.919 | 
| 2 | Felipe Massa | 38.937 | 
| 3 | Sebastian Vettel | 39.013 | 
| 4 | Nelsinho Piquet | 39.084 | 
| 5 | Heikki Kovalainen | 39.100 | 
| 6 | Mark Webber | 39.118 | 
| 7 | Nico Rosberg | 39.153 | 
| 8 | Rubens Barrichello | 39.228 | 
| 9 | Jenson Button | 39.232 | 
| 10 | Lewis Hamilton | 39.290 | 
| 11 | Jarno Trulli | 39.305 | 
| 12 | Kazuki Nakajima | 39.327 | 
| 13 | Sebastien Buemi | 39.347 | 
| 14 | Fernando Alonso | 39.370 | 
| 15 | Sebastien Bourdais | 39.497 | 
| 16 | Adrian Sutil | 39.512 | 
| 17 | Timo Glock | 39.572 | 
| 18 | Robert Kubica | 39.614 | 
| 19 | Giancarlo Fisichella | 39.765 | 
| 20 | Nick Heidfeld | 40.071 | 

Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
GP Malezji - wyniki 2. treningu: Ferrari najszybsze, BMW Sauber daleko z tyłu
Podobne: GP Malezji - wyniki 2. treningu: Ferrari najszybsze, BMW Sauber daleko z tyłu
				 Liga Typerów - GP Brazylii »
Liga Typerów - GP Brazylii »
					
					 Liga typerów - GP Japonii »
Liga typerów - GP Japonii »
					
					 Liga typerów: GP Singapuru »
Liga typerów: GP Singapuru »
					
					 Liga Typerów: GP Włoch »
Liga Typerów: GP Włoch »
					
				Podobne galerie: GP Malezji - wyniki 2. treningu: Ferrari najszybsze, BMW Sauber daleko z tyłu
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit Ferrari
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
 Kimi Raikkonen pomimo problemów z KERS uzyskał dziś najlepszy czas
Kimi Raikkonen pomimo problemów z KERS uzyskał dziś najlepszy czas


 
						
						 
						
						 Tapety Ferrari
						
						Tapety Ferrari  Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Tapety Chevrolet
Tapety Chevrolet  Corvette ZR1 - legenda powraca
Corvette ZR1 - legenda powraca  rFactor - tapety Hi-Res część pierwsza
rFactor - tapety Hi-Res część pierwsza  
 
			
 
 
			