Formuła 1 » Aktualności F1 » Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1

Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1
2019-03-12 - G. Filiks Tagi: Ferrari, Formuła 1, Albert Park, Australia
Ferrari pokazało zmienione oklejenie swojego nowego bolidu Formuły 1 na inauguracyjny wyścig sezonu 2019 w Australii.
Tak jak zapowiedziano, z samochodu Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerka zniknęły reklamy projektu Mission Winnow, należącego do wielkiego sponsora włoskiego zespołu, koncernu tytoniowego Philip Morris. Mission Winnow to inicjatywa oficjalnie poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale wywołała kontrowersje w Australii. W jej logotypie niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro.
Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1. Zamiast logo Misson Winnow, na czerwonym bolidzie pojawiło się logo świętujące 90-lecie marki Ferrari. Przyozdobiono nim pokrywę silnika, nos oraz skrzydła - przednie i tylne.
Niektóre miejsca po Mission Winnow są też puste.
Po GP Australii reklamy projektu mają wrócić na model SF90. Aczkolwiek niewykluczone, że pierwsza runda sezonu nie będzie jedyną, w trakcie której bolid Scuderii wystartuje ze zmienionym oklejeniem. Choćby dlatego, iż Mission Winnow zainteresował się także Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności. To agencja Unii Europejskiej.
Wcześniej Ferrari usunęło Mission Winnow z pełnej nazwy swojego teamu.
Tak jak zapowiedziano, z samochodu Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerka zniknęły reklamy projektu Mission Winnow, należącego do wielkiego sponsora włoskiego zespołu, koncernu tytoniowego Philip Morris. Mission Winnow to inicjatywa oficjalnie poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale wywołała kontrowersje w Australii. W jej logotypie niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro.
Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1. Zamiast logo Misson Winnow, na czerwonym bolidzie pojawiło się logo świętujące 90-lecie marki Ferrari. Przyozdobiono nim pokrywę silnika, nos oraz skrzydła - przednie i tylne.
Niektóre miejsca po Mission Winnow są też puste.
Po GP Australii reklamy projektu mają wrócić na model SF90. Aczkolwiek niewykluczone, że pierwsza runda sezonu nie będzie jedyną, w trakcie której bolid Scuderii wystartuje ze zmienionym oklejeniem. Choćby dlatego, iż Mission Winnow zainteresował się także Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności. To agencja Unii Europejskiej.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1
Podobne: Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1



Podobne galerie: Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ferrari
Newsletter
Galerie zdjęć