Formuła 1 » Aktualności F1 » F1 rozmawia o zamrożeniu rozwoju silników na lata 2019-2020

F1 rozmawia o zamrożeniu rozwoju silników na lata 2019-2020
2018-06-03 - G. Filiks Tagi: Toto Wolff, Mercedes, Silniki, Formuła 1
Producenci silników w Formule 1 być może zakończą ulepszanie swoich hybrydowych jednostek napędowych V6 turbo po sezonie 2018.
Mistrzostwa są bliskie ustalenia specyfikacji nowego motoru na sezon 2021 - i rozmawiają o zamrożeniu rozwoju obecnego, aby nie prowadzić prac nad dwoma jednostkami jednocześnie. Ze względu na koszty. „Jedyna poważna rzecz, którą musimy się zająć, jest fakt, że nadal wydajemy dużo na rozwój silnika". - mówi szef Mercedesa w królowej sportów motorowych, "Toto" Wolff.
„Musimy uniknąć podwójnego wydawania przez następne dwa lata: dalszego poprawiania aktualnego silnika, a zarazem konstruowania nowego". Mercedes godzi się na nowy silnik
Mercedes podobnie jak Ferrari i Renault sprzeciwiał się wprowadzaniu nowego silnika, pozbawionego systemu odzyskiwania energii cieplnej ze spalin (MGU-H). Ale ostatecznie przystał na przygotowanie napędu bez tego urządzenia.
„Odstąpiliśmy od naszego stanowiska w pewnych aspektach". - tłumaczy Wolff. „Zaakceptowaliśmy utratę MGU-H".
„Uważamy, że technologicznie nowy silnik to krok wstecz, ale chodzi o osiągnięcie kompromisu dla dobra widowiska. Znika MGU-H, obroty idą w górę, znikają ograniczenia paliwa. Myślę, że będziemy mieć głośniejszy silnik i nie będziemy ograniczeni przez paliwo".
„Nie dajemy przesłania, które jest najprzyjaźniejsze dla środowiska, ale potrafimy zrozumieć, że ze względu na dobro widowiska trzeba to rozważyć i zaakceptować. Tak więc w większości tematów porozumieliśmy się".Finalne ustalenia ws. nowego silnika do końca czerwca
FIA wcześniej zapowiadała ostateczne uzgodnienie szczegółów nowego silnika do końca maja, ale nie udało się zdążyć w tym terminie. Nowy to koniec czerwca. Więcej opóźnień ma już nie być.
Mistrzostwa są bliskie ustalenia specyfikacji nowego motoru na sezon 2021 - i rozmawiają o zamrożeniu rozwoju obecnego, aby nie prowadzić prac nad dwoma jednostkami jednocześnie. Ze względu na koszty. „Jedyna poważna rzecz, którą musimy się zająć, jest fakt, że nadal wydajemy dużo na rozwój silnika". - mówi szef Mercedesa w królowej sportów motorowych, "Toto" Wolff.
„Musimy uniknąć podwójnego wydawania przez następne dwa lata: dalszego poprawiania aktualnego silnika, a zarazem konstruowania nowego". Mercedes godzi się na nowy silnik
Mercedes podobnie jak Ferrari i Renault sprzeciwiał się wprowadzaniu nowego silnika, pozbawionego systemu odzyskiwania energii cieplnej ze spalin (MGU-H). Ale ostatecznie przystał na przygotowanie napędu bez tego urządzenia.
„Odstąpiliśmy od naszego stanowiska w pewnych aspektach". - tłumaczy Wolff. „Zaakceptowaliśmy utratę MGU-H".
„Nie dajemy przesłania, które jest najprzyjaźniejsze dla środowiska, ale potrafimy zrozumieć, że ze względu na dobro widowiska trzeba to rozważyć i zaakceptować. Tak więc w większości tematów porozumieliśmy się".Finalne ustalenia ws. nowego silnika do końca czerwca
FIA wcześniej zapowiadała ostateczne uzgodnienie szczegółów nowego silnika do końca maja, ale nie udało się zdążyć w tym terminie. Nowy to koniec czerwca. Więcej opóźnień ma już nie być.
źródło: motorsport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
F1 rozmawia o zamrożeniu rozwoju silników na lata 2019-2020
Podobne: F1 rozmawia o zamrożeniu rozwoju silników na lata 2019-2020




Podobne galerie: F1 rozmawia o zamrożeniu rozwoju silników na lata 2019-2020
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter