Formuła 1 » Aktualności F1 » Coca-Cola wchodzi do F1 jako sponsor Lotusa

Coca-Cola będąca największym na świecie producentem, dystrybutorem i sprzedawcą napojów bezalkoholowych potwierdziła medialne przecieki o wejściu do Formuły 1. Amerykański gigant na sezon 2013 zaangażuje się w sponsoring zespołu królowej sportów motorowych, ale nie jak przypuszczano McLarena, a Lotusa.
Coca-Cola będzie wspierała brytyjską stajnię poprzez swój napój energetyczny Burn. „Jesteśmy bardzo dumni, że Coca-Cola uznała bolid Lotusa za najlepszy do reprezentowania jej marki Burn". - powiedział szef teamu Eric Boullier. „Jesteśmy podekscytowani wizją partnerstwa z Burn, mającego na celu stworzenie nowego i innowacyjnego modelu sponsoringu (...)"
Burn oświadczył tymczasem, że zamierza „połączyć sztukę i muzykę w sposób, który przełamie modę na tradycyjny sponsoring F1".
Szczegóły współpracy mają zostać ujawnione na początku przyszłego roku. W Formule Jeden rywalizują już ze sobą napoje energetyczne Red Bull, TNT (sponsoruje Ferrari), Monster (sponsoruje Mercedesa), czy Lucozade (sponsoruje McLarena).
Coca-Coli dofinansowywanie sportu nie jest obce - na organizowane co cztery lata Igrzyska Olimpijskie przeznacza podobno aż 80 milionów euro.
Szczegóły współpracy mają zostać ujawnione na początku przyszłego roku. W Formule Jeden rywalizują już ze sobą napoje energetyczne Red Bull, TNT (sponsoruje Ferrari), Monster (sponsoruje Mercedesa), czy Lucozade (sponsoruje McLarena).
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Coca-Cola wchodzi do F1 jako sponsor Lotusa
Podobne: Coca-Cola wchodzi do F1 jako sponsor Lotusa




Podobne galerie: Coca-Cola wchodzi do F1 jako sponsor Lotusa



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Lotus
Newsletter
Galerie zdjęć