Formuła 1 » Aktualności F1 » Bolid Saubera lepszy z poprawkami

Kierowcy Saubera i szefowa zespołu Monisha Kaltenborn zapewniają, że pakiet poprawek wprowadzony do bolidu ekipy na wyścig Formuły 1 o GP Belgii przyniósł efekt, mimo rozczarowującego występu teamu.
Wcześniej niemal w ogóle nieulepszany samochód szwajcarskiej stajni na torze Spa-Francorchamps otrzymał szereg nowych części: przednie skrzydło, nos, podłogę, dyfuzor, czy wloty powietrza w hamulcach. Lecz Felipe Nasr i Marcus Ericsson w kwalifikacjach znów nie przebrnęli Q1, natomiast w wyścigu pierwszy z wymienionych zajął ostatnie miejsce, a drugi odpadł. Ale obaj zmagali się z problemami technicznymi, głównie związanymi z silnikiem. Choć nie tylko, ponieważ w zawodach Ericssona wyeliminowała awaria skrzyni biegów, zaś Nasr przebił oponę i uszkodził bolid na odłamkach.
Nasr komentując usprawnienia wprowadzone do modelu C35 oznajmił serwisowi Autosport: „Mogę tylko powiedzieć, że zrobiliśmy postęp". „Przód bolidu stał się silniejszy. To prawda, że nadal trochę brakuje nam przyczepności i docisku z tyłu, ale na torach wymagających maksymalnego docisku może być lepiej".
Ericsson wskazywał: „Mieliśmy obiecujący piątek, zakończyliśmy obie sesje w czołowej piętnastce. Jest pozytywne to, że wprowadziliśmy zestaw poprawek, który przybliżył nas do środka stawki".
„(...) Wierzę w możliwość uzyskania jeszcze lepszych osiągów dzięki tym elementom".
Kaltenborn powiedziała: „Cały weekend był dla nas trudny, ponieważ zmagaliśmy się z szeregiem usterek jednostki napędowej. Jeśli chodzi o pakiet aero, wygląda obiecująco".„Mamy nadzieję, że nasz dostawca silników rozwiąże problemy które się pojawiły przed wyścigiem na Monzy". - dodała.
Sauber zajmuje ostatnie miejsce w klasyfikacji generalnej konstruktorów, jako jedyny mając zerowy dorobek punktowy.
Wcześniej niemal w ogóle nieulepszany samochód szwajcarskiej stajni na torze Spa-Francorchamps otrzymał szereg nowych części: przednie skrzydło, nos, podłogę, dyfuzor, czy wloty powietrza w hamulcach. Lecz Felipe Nasr i Marcus Ericsson w kwalifikacjach znów nie przebrnęli Q1, natomiast w wyścigu pierwszy z wymienionych zajął ostatnie miejsce, a drugi odpadł. Ale obaj zmagali się z problemami technicznymi, głównie związanymi z silnikiem. Choć nie tylko, ponieważ w zawodach Ericssona wyeliminowała awaria skrzyni biegów, zaś Nasr przebił oponę i uszkodził bolid na odłamkach.
Nasr komentując usprawnienia wprowadzone do modelu C35 oznajmił serwisowi Autosport: „Mogę tylko powiedzieć, że zrobiliśmy postęp". „Przód bolidu stał się silniejszy. To prawda, że nadal trochę brakuje nam przyczepności i docisku z tyłu, ale na torach wymagających maksymalnego docisku może być lepiej".
Ericsson wskazywał: „Mieliśmy obiecujący piątek, zakończyliśmy obie sesje w czołowej piętnastce. Jest pozytywne to, że wprowadziliśmy zestaw poprawek, który przybliżył nas do środka stawki".
Kaltenborn powiedziała: „Cały weekend był dla nas trudny, ponieważ zmagaliśmy się z szeregiem usterek jednostki napędowej. Jeśli chodzi o pakiet aero, wygląda obiecująco".„Mamy nadzieję, że nasz dostawca silników rozwiąże problemy które się pojawiły przed wyścigiem na Monzy". - dodała.
Sauber zajmuje ostatnie miejsce w klasyfikacji generalnej konstruktorów, jako jedyny mając zerowy dorobek punktowy.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bolid Saubera lepszy z poprawkami
Podobne: Bolid Saubera lepszy z poprawkami




Podobne galerie: Bolid Saubera lepszy z poprawkami
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć