Formuła 1  »  Aktualności F1  »  BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
BMW Sauber objął prowadzenie w klasyfikacji generalnej

BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę

2008-04-06 - W. Nogalski     Tagi: BMW Sauber, Sakhir
Dyrektor Techniczny BMW Sauber Willy Rampf po trzecim i czwartym miejscu podczas Grand Prix Bahrajnu jest pewny, że jego zespół jest gotowy, aby zmniejszyć stratę do Ferrari.

„Wyścig przebiegał zgodnie z planem. Wiedzieliśmy, że nie jesteśmy tak szybcy jak Ferrari, więc przygotowaliśmy odpowiednią strategię”, powiedział Rampf po wyścigu. „Robert i Nick w pełni wykorzystali swoje pozycje startowe i ukończyli wyścig odpowiednio na trzeciej i czwartej pozycji.” „Bardzo się cieszymy, że nasza strata do Ferrari pod koniec wyścigu była naprawdę niewielka.”

„Po trzech podiach w trzech wyścigach musimy dać z siebie wszystko podczas tej krótkiej przerwy, aby jeszcze bardziej zmniejszyć stratę do najlepszych.”

Szef zespołu Dr Mario Theissen również był zachwycony wynikami Grand Prix Bahrajnu, ale przyznał, że zespół musi dokładnie przeanalizować przyczynę słabego startu Kubicy i Heidfelda.

„Trzecie podium w trzech wyścigach - lepszego początku sezonu nie mogliśmy sobie wymarzyć”, powiedział Theissen. „Kolejny świetny wynik dał wszystkim ogromny zastrzyk motywacji.”
„Niestety obaj kierowcy stracili pozycje na starcie, co może być związane z problemem technicznym. Musimy się temu dokładnie przyjrzeć.”

„Nasz bolid wciąż ma olbrzymi potencjał i w dalszym ciągu będziemy starać się go lepiej wykorzystać. Musimy jednak robić to bardzo ostrożnie.”



źródło: BMW Sauber

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
12

Komentarze do:

BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę

Dymon13
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
Dymon13 2008-04-06 20:27
Mi się wydaje ,że przyczyną słabego startu Roberta i Nicka było nadmierne dodanie gazu ,gdy czerwone światła w Sahirze zgasły. To spodowało zerwanie przyczepności tylnych opon i lekki uślizg.... niestety .... Jeśli ktoś inaczej uważa niech się podzieli swoimi spostrzeżeniami....
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
rogos88 2008-04-06 20:33
jeśli oglądałeś wywiad to Kubica mówił że już na okrążeniu rozgrzewkowym jego bolid miał uślizg.
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
VAD3R 2008-04-06 20:49
Dobrze jest panowie nie ma sie cos martwic jeszcze Robercik wygra :-))) # miejsce to juz jest sukces :-))) pozdrawiam fanów
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
lewy016 2008-04-06 21:33
moim zdaniem zły start Kubicy był spowodowanym też tym że odrazu po zgasnięciu świateł chciał skręcic w prawo zeby zablokowac masse i utrzymac 1 miejsce do zakrętu i odrazu tez chciał sie do zakrętu ustawic, moim zdaniem gdyby jechał prosto przez jakies 5sek i dopiero skręcił to by lepiej na tym wyszedł ale cóż cieszmy sie z 3 miejsca wkońcu rok temu to były marzenia BMW a teraz to kwestia dobrej strategi
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
Tidude 2008-04-06 21:49
do Lewy016: to że chciał skręcić na prawą stronę po zgaśnięciu świateł nie ma żadnego wpływy na jego start. Przeczytaj artykuł powyższy to dowiesz się, że problem podobny miał Heidfeld. Jeżeli chciał się ustawić do zakrętu to po co zjeżdżał na prawą stronę toru ? kolego jak jest zakręt w prawo to w Formule jedzie się od po lewej stronie jezdni przed zakrętem. Po prostu Robert starał się utrzymać pozycję, ale start był nie udany, co było powodem tego, nie wiadomo, nasze spekulacje na ten temat nic nie dadzą. Ale rozmawiać zawsze warto :-) Dymon13 w F1 bolid jest tak ustawiony by podczas startu koła nie kręciły się w miejscu i nie traciły przyczepność.
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
Carlos 2008-04-06 22:25
Z każdym startem jest związany uślizg kół. Gdyby nie to, to wszyscy zawodnicy startowaliby tak samo, nikt by nie mówił o dobrym lub zepsutym starcie. Cała sztuka polega na opanowaniu tego uślizgu. Opona musi trzeć o asfalt ze stałą prędkością. Spróbuj utrzymać stały uślizg opony względem asfaltu ruszając od prędkości 0 do prędkości około 90 km/h, bo mniej więcej przy tej prędkości moc silnika zaczyna być na tyle duża, że kompensuje zysk na uślizgu. Przeanalizujcie wykresy tarcia statycznego i dynamicznego dla gumy trącej o asfalt.
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
czyzyk1802 2008-04-07 06:35
miał napewno jakiś uslizg, zobaczcie na Hekkiego on ruszył z piatego i zaraz musiał gwałtowanie skrecic aby ominac Hamiltona a jakby nie hamilton to by mogl roberta wyprzdzic ale na szczescie tak sie nie stało
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
koks 2008-04-07 09:16
Gdyby nie ta żółta małpa w Australii to Robert mógłby być pierwszy w klasyfikacji. Jak by tam był 4 to by miał 20 punktów i byłby przed Finem. Wtedy BMW prowadziło by w obydwu klasyfikacjach.
Nogal
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
Nogal 2008-04-07 09:43
Zdarza się, ale z drugiej strony to samo moze powiedziec Raikkonen, Massa i Kovalainen ;-)
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
rogos88 2008-04-07 14:29
Żółta małpa hehe dobre
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
BMW-Sauber_fan 2008-04-07 21:17
co do żółtej malpy to w bahrajnie znowu mial problemy z przepuszczaniem kierowcow. sedziowie powinni sie temu przyjzec
Nogal
BMW Sauber gotowy by zmniejszyć stratę
Nogal 2008-04-07 21:38
Panowie, proponuję skoncentrować się na komentowaniu wyścigów, a nie czyjegoś koloru skóry. koks, rogos88, BMW-Sauber_fan - ostrzeżenie - następnym razem wasze posty zostaną skasowane, a jesli sytuacja się powtórzy podobny los spotka wasze konta.