Formuła 1 » Aktualności F1 » Alonso nie martwi się o osiągi silnika Hondy w sezonie 2017, a o aerodynamikę McLarena
Alonso nie martwi się o osiągi silnika Hondy w sezonie 2017, a o aerodynamikę McLarena
Fernando Alonso twierdzi, że to nie osiągi silnika Hondy a aerodynamika bolidu McLarena nowej generacji zdecyduje, czy będzie mógł powalczyć o przyszłoroczne mistrzostwo świata Formuły 1.
Jednostka napędowa Hondy okazała się fatalna w zeszłym roku, ale w tym została wyraźnie poprawiona, co pomogło McLarenowi awansować do środka stawki. Chociaż motor Japończyków wciąż ma sporo mniej mocy od silnika Mercedesa, Alonso wierzy, że w sezonie 2017 będzie dysponował już wystarczającą liczbą koni mechanicznych.
Hiszpan bądź co bądź nie ma pewności, czy McLaren poradzi sobie z rewolucją przepisów technicznych F1 dotyczących budowy samego bolidu. „Co do silnika, dużo się nauczyliśmy w tym roku, znacznie więcej niż w ubiegłym, bo w sezonie 2014 walczyliśmy o przetrwanie". - tłumaczył czempion z lat 2005-2006.
„Skupialiśmy się, aby dojechać do mety. Silnik odstawał mocą, wydajnością baterii, niezawodnością, wszystkim. Dlatego było ciężko się uczyć, ponieważ chodziło nam tylko o to, by działał".
„W tym sezonie robimy postępy, dostrajamy jednostkę i zdobywana wiedza da jeszcze większe korzyści w następnym roku".
„Jestem tego dość pewny, zatem wielki znak zapytania stoi przy nowych przepisach związanych z aerodynamiką".
Alonso jednak jest dobrej myśli.
„(...) W przyszłym roku chcemy wykonać ten ostatni krok i liczyć się dużo bardziej". - kontynuował.„Nowe przepisy dają nam świetną okazję ku temu, bo wszystko się wymiesza i jeśli możemy skonstruować bolid, który będzie szybki w pierwszym wyścigu, będziemy mieć szansę dobrze wypaść".
„Jestem pewny siebie, ponieważ McLaren to wielki zespół, posiadający dużo zasobów i dający wiele szans".
„Tak więc sytuacja wygląda dobrze na przyszły rok. Wyczekuję go". - podsumował.
Jednostka napędowa Hondy okazała się fatalna w zeszłym roku, ale w tym została wyraźnie poprawiona, co pomogło McLarenowi awansować do środka stawki. Chociaż motor Japończyków wciąż ma sporo mniej mocy od silnika Mercedesa, Alonso wierzy, że w sezonie 2017 będzie dysponował już wystarczającą liczbą koni mechanicznych.
Hiszpan bądź co bądź nie ma pewności, czy McLaren poradzi sobie z rewolucją przepisów technicznych F1 dotyczących budowy samego bolidu. „Co do silnika, dużo się nauczyliśmy w tym roku, znacznie więcej niż w ubiegłym, bo w sezonie 2014 walczyliśmy o przetrwanie". - tłumaczył czempion z lat 2005-2006.
„Skupialiśmy się, aby dojechać do mety. Silnik odstawał mocą, wydajnością baterii, niezawodnością, wszystkim. Dlatego było ciężko się uczyć, ponieważ chodziło nam tylko o to, by działał".
„Jestem tego dość pewny, zatem wielki znak zapytania stoi przy nowych przepisach związanych z aerodynamiką".
Alonso jednak jest dobrej myśli.
„(...) W przyszłym roku chcemy wykonać ten ostatni krok i liczyć się dużo bardziej". - kontynuował.„Nowe przepisy dają nam świetną okazję ku temu, bo wszystko się wymiesza i jeśli możemy skonstruować bolid, który będzie szybki w pierwszym wyścigu, będziemy mieć szansę dobrze wypaść".
„Jestem pewny siebie, ponieważ McLaren to wielki zespół, posiadający dużo zasobów i dający wiele szans".
„Tak więc sytuacja wygląda dobrze na przyszły rok. Wyczekuję go". - podsumował.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Alonso nie martwi się o osiągi silnika Hondy w sezonie 2017, a o aerodynamikę McLarena
Podobne: Alonso nie martwi się o osiągi silnika Hondy w sezonie 2017, a o aerodynamikę McLarena
McLaren obawiał się odejścia Alonso przed sezonem 2017 »
Alonso i Vandoorne znów z karą cofnięcia na starcie »
Alonso robił awantury szefowi Hondy »
Alonso i Palmer kolejnymi z karą cofnięcia na starcie »
Podobne galerie: Alonso nie martwi się o osiągi silnika Hondy w sezonie 2017, a o aerodynamikę McLarena
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda
Newsletter
Galerie zdjęć